جشنواره شهرستانی قرآن وعترت درشهرستان بهمئی برگزارمیشود

داود طلوعی مطلق

جشنواره شهرستانی قرآن وعترت درشهرستان بهمئی برگزارمیشود

جشنواره قرآنی در رشته های مختلف قرآنی درهفته قرآن وعترت برگزار میگردد.
کد خبر : 163
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 مرداد 1399 - 9:20

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی جهان شاد طاعتی پور رئیس اداره گفت:در هفته قرآن وعترت جشنواره ای با  موضوعات مختلف قرآنی برگزار خواهد شد.

طاعتی پور رئیس اداره فرهنگ وارشاد شهرستان بهمئی گفت: هفته قرآن وعترت از ۲۱مرداد ماه تا ۲۶ مرداد در سراسر استان برنامه ها وجشنواره های قرآنی با موضوعات مختلف برگزار میگرد برخی از این جشنواره ها شهرستانی وبرخی استانی می باشد که انشاالله با رعایت پروتکل های بهداشتی در موقع مقرر انجام خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود از روند اجرایی این جشنواره گفت:  اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان بهمئی در این هفته هم جشنواره استانی کتابخوانی با محوریت (نماز وسبک زندگی)را برگزار خواهد کرد که کار تبلیغات گسترده استانی وشهرستانی آن از طریق نصب بنر ،پخش تراکت های تبلیغاتی وتبلیغات رسانه ای آن انجام وتعداد قابل توجهی شرکت کننده آثار خود را ارسال نمودند که قرار است بعد از پایان مهلت ارسال آثار و داوری آنها وحصول نتیجه به ۲۰نفر از کسانی که حائز بیشتر امتیاز باشند جوایزی اهدا گردد.

این مسئول فرهنگی در ادامه به محور های دیگر جشنواره اشاره کرد وگفت: این جشنواره با محوریتحفظ جز۳۰،حفظ جز ۱-۵،حفظ جز ۵-۱۰،حفظ کل،قرائت وترتیل در سطح شهرستانی برگزارمیشود که شرکت کنندگان آن در هفته قرآن وعترت به رقابت پرداخته و با رای داوران نتیجه نهایی اعلام و از برگزیدگان آن تجلیل بعمل خواهد آمد.

در پایان طاعتی پور رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان از مدیر کل محترم ومعاونت قرآن وعترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان وهمه ادارات شهرستانهای تابعه که در این جشنواره نهایت همکاری را نمودند تقدیر وتشکر نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.