معاونت بسیج مساجد و محلات و معاونت نیروی انسانی پایور ناحیه  مقاومت بسیج شهرستان بهمئی عنوان موفق ترین رده استانی را کسب کرده اند.

داود طلوعی مطلق

جشنواره مالک اشتر سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

جشنواره مالک اشتر سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر وضعیت کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و از رده های موفق سپاه فتح تجلیل شد.
کد خبر : 631
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 18:58

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، باقر پسنده گفت: جشنواره مالک اشتر سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر وضعیت کرونا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و از رده های موفق سپاه فتح تجلیل شد.

سرهنگ باقر پسنده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در حاشیه این مراسم گفت :هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر این هست که از زحمات و تلاش‌های مدیران و مسئولان شاغل در سپاه که هر ساله مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در نهایت با توجه به فعالیت‌های سالانه، افرادی که توانسته‌اند موفقیت‌های خاصی را کسب کنند به عنوان برتر معرفی می‌‌شوند و از خدمات آنها به عنوان رده موفق تجلیل میشود.لذاجشنواره مالک اشتر در سپاه جهت انتخاب موفق ترین رده ها برگزار می‌شود.

پسنده بیان داشتند: معرفی فرماندهان و مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه فرهنگ شایسته سالاری، ایجاد زمینه تعالی بخشی سازمانی و ایجاد یکپارچگی و همسویی از جمله اهداف این جشنواره است.

در ادامه به صورت همزمان با حضور فرمانده سپاه فتح سردار حمید خرم دل و حاج آقای حکمتی نیک از رده های موفق سپاه فتح به صورت ویدئو کنفرانس تجلیل شد.

سروان پاسدار جهانگیرآشنا معاون بسیج مساجد و محلات و ستوانیکم پاسدار سجاد باقری معاون نیروی انسانی پایور ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی  بعنوان موفق ترین رده های استانی سپاه فتح انتخاب شده اند و خواهر بسیجی مدینه باهوش و خواهر بسیجی صغری ظفرپور بعنوان موفق ترین رده های حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی انتخاب و از آنها تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.