مسلم مختاری

جشن بزرگ روز پاسدار در لیکک مرکز شهرستان بهمئی

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، جشن بزرگ پاسداشت روز پاسدار در  سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 47879
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 - 17:50

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ این مراسم به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، با حضور گسترده مردم و خانواده ها در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر لیکک برگزار شد.

علی محمدی  فرماندار شهرستان بهمئی با گرامیداشت فرارسیدن روز پاسدار گفت: همانگونه که امام حسین علیه السلام همه وجودش را برای اسلام گذاشت امروز پاسداران عزیز نیز نشان داده اند که پیرو سید و سالار شهیدان هستند و همواره برای حفظ آرمان‌های نظام اسلامی و حراست از امنیت و آرامش مردم دست از پا نمی‌شناسند و جان خود را تقدیم ملت ایران می‌کنند.

محمدعلی آرمیده جانشین یگان حفاظت تیپ ۱۵  امام حسن مجتبی (ع)  با گرامیداشت روز پاسدار و تقدیر از پاسداران ایران اسلامی گفت: سپاه پاسداران تا به امروز فراتر وگسترده تر از یک نهاد انقلابی عمل کرده و توانسته نقش سازنده وپررنگی در عرصه های مختلف نظام اسلام داشته است و این حاصل تلاش شبانه روزی پاسداران و مجموعه جان برکف برای نظام و انقلاب است.

محمدعلی آرمیده پشتیبانی مردمی و عمومی از این نهاد مقدس را بسیار ارزشمند دانست و با بیان اینکه پاسداران حق بزرگی برگردن ما دارند افزود: امروز پاسداران انقلاب اسلامی در راه توسعه و پیشرفت نظام و حفظ امنیت از هیچ تلاشی در یغ نمی کنند.

عادل پورجشیره رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، در این جشن باشکوه از حمایت ها و پشتیبانی های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فرماندار شهرستان بهمئی، شهردار لیکک و تیپ مخصوص ۱۵ امام حسن مجتبی (ع) قدردانی کرد و گفت: در آینده ویژه برنامه ها و جشن های مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان برای رضایت مندی وبهره مندی مردم این دیار برگزار خواهد شد.

در این جشن که برخی از  فرماندهان ارشد و سبز پوشان تیپ ۱۵ امام حسن مجتبی ع ، با حضور سرهنگ پی سپار جانشین تیپ نیرو مخصوص برگزار شد  برنامه های متنوع فرهنگی و هنری  از قبیل (مسابقه، شعر، طنز، مولودی خوانی و گروه سرود) اجرا شد و فضای شاد و نشاط آوری در این مکان ایجاد شد.

همچنین در بخشی  از این مراسم از پیشکسوتان حاضر در جشن (سرهنگ نورعلی پورجشیره، سرهنگ عباس چرامین، سرهنگ سید محمد مرسلی)  تجلیل و قدردانی شد.

پس از پایان این مراسم  ،جمعی از فرماندهان  با حضور در سالن جلسات اداره فرهنگ . ارشاد اسلامی بهمئی با فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دیدار کردند و به بیان موضوعات فرهنگی واجتماعی پرداختند.

این مراسم به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی و فرهنگی تیپ ۱۵ امام حسن مجتبی ع برپا ‌شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.