مسلم مختاری

جشن شادی انقلاب منطقه رود تلخ از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی + تصاویر

حضور گسترده و پرشور مردم و دانش آموزان منطقه رود تلخ از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی در جشن انقلاب، با ویژه برنامه های شاد و متنوع
کد خبر : 24497
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 1:05

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امروز با حضور دانش آموزام و مردم ولایتمدار مراسم جشنی باشکوه در دبستان …. روستای بوربادی منطقه رود تلخ از توابع بخش ممبی شهرستان بهمئی برگزار شد.

مراسمی که با ویژه برنامه های شاد و متنوع، در نوع خود یکی از بهترین جشن های سازماندهی شده طی این دهه بود که با نظم و ترتیب خاص و استقبال گرم مردم ، مسولان و هنرمندان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی سینا والی اصل مجری برنامه و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش ممبی از برگزاری دهها برنامه ی ترکیبی و بسیار مهم به همت این نهاد با همکاری دستگاه های مختلف خبرداد.

سلمان ارنواز بخشدار ممبی هم در این مراسم که به نمایندگی از اهالی بخش ممبی و منطقه رود تلخ سخن می گفت، با تبریک ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن این ماه خوش یمن، به برکات مختلف این نظام و انقلاب در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم اشاره کرد.

بخشدار ممبی از فعالیت های صورت گرفته به همت نهادها و دستگاه های مختلف برای برگزاری برنامه ها و مراسمات دهه فجر تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم به توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه ها و حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت : با برنامه ریزی های صورت گرفته اقدامات مفید و سازنده ای در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و زیربنایی صورت خواهد گرفت.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد دستاوردهای ایران اسلامی در حوزه های مختلف را از برکت خون شهدا و ایستادگی مردم به پای آرمان های نظام و انقلاب برشمرد و افزود: انتظار می رود مسولان بیش از گذشته در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

در این مراسم برنامه های شاد، تئاتر طنز ،شعرطنز و اجراهای مختلف فرهنگی و هنری صورت گرفت.

همچنین در جمع مردم از  محمد شریف طاهر زاده، به عنوان معلم نمونه دهستان و از فرهنگیان ممتاز حوزه رود تلخ که علاوه بر موفقیت در امور علمی ، در راستای برگزاری فعالیتها مهم آموزشی و همکاری جهت برپایی جشن دهه فجر دهستان همچنین کمک و جمع آوری کیف کفش و لوازم التحریر برای منطقه محروم رودتلخ تلاش نمودند با حضور مردم و مسولان با اهداء گل و جوایز نفیسی تجلیل و قدردانی شد.

در پایان این مراسم از دانش آموزان برتر مدارس منطقه رود تلخ و گروه سرود و تلاشهای مضائف معلمان و فرهنگیان منطقه رود تلخ تجلیل شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

   

  

 

 

     

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.