مسلم مختاری

جشن میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، ولادت باسعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و روز اخلاق و مهر ورزی به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان وهیئت امناء مسجدابوالفضل العباس در بهمئی + تصاویر

در این آیین سخنران و مداح اهل بیت به بیان ویژگی های پیامبر اکرم ص و امام جعفر صادق ع پرداختند.
کد خبر : 13972
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آبان 1400 - 19:08

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امام جمعه شهر لیکک در این مراسم که بمناسبت میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، ولادت باسعادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و روز اخلاق و مهر ورزی در مسجد حضرت ابولفضل العباس شهر لیکک توسط هیئت امناء و کانون فرهنگی وهنری شهدای هفت تیر برگزار شد به بیان ویژگی های آنان پرداخت و گفت: امید یکی از اصول اخلاقی پیامبر مکرم اسلام بود ، این نعمت و خوبی ها و انتشار آنان به جامعه کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام افروغی افزود : امید برای تربیت انسان ها و جامعه خیلی مفید است و امید افرینی یکی از کارهای بزرگ پیامبر و اهل بیت علیهم السلام بود.

حجت الاسلام افروغی با بیان اینکه جامعه اسلامی نیازمند امید است و این یکی از سنت های نیک پیامبر اعظم است افزود : حضرت محمد (ص) در زندگانی پر ثمرش همواره در کمک به مظلومان پیشتاز بودند.

وی همچنین با بیان ویژگی های ختم مرسلین پیامبر مسلمین گفت : بهترین الگوی مردم ما، بویژه جوانان انبیا الهی هستند و در هر برهه ای از زمان برای نسل های مختلف راهگشا خواهند بود.

همچنین در این مراسم علی شکیبازاده مداح اهل بیت، به مداحی و نوحه سرایی پرداختند.
در پایان این مراسم جمعی از حاضران و شرکت کنندگان به پرسش و پاسخ در زمینه مناسبت های این روز پرداختند و حجت الاسلام افروغی در این زمینه پاسخگو بودند.

درپایان اززحمات علیرضادولت آبادی  مسئول کانونهای فرهنگی وهنری استان ومجموعه همکاران واداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان بابت نهایت همکاری دربرنامه های فرهنگی وهنری شهرستان بهمئی تقدیر وتشکرشد.

خبرنگارونماینده صداوسیما:مسلم مختاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.