داود طلوعی مطلق

جلسات آموزشی امامان محلات شهر و روستاطرح مهرواره اوج در شهرستان بهمئی

جلسات آموزشی ارتقا و توانمند سازی امامان شهر و روستا در طرح مهرواره اوج در شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 10920
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1400 - 19:52

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ، به همت اداره تبلیغات اسلامی بهمئی جلسات آموزشی  امامان محلات شهر و روستا در طرح مهرواره اوج در این اداره به صورت نشست های متفاوت و کارگاه آموزشی برگزار شد. در این نشست های آموزشی و تبین دقیق موضوع طرح ، حجت الاسلام مجتبی رضوانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهمئی گفت : سازمان تبلیغات اسلامی در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استمرار مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان طرح مهرواره اوج را در سطح کشور آغاز کرده است.
رضوانی در ادامه گفت : هدف از برگزاری مهرواره اوج ارتقای خدمت‌رسانی مساجد با رویکرد حل مشکلات محلات با محوریت امامان محترم محلات شهر و روستا و جلب مشارکت مردم، شناسایی امامان جماعت فعال و در نهایت کمک به حل مشکلات محلات از آثار مثبت این مهرواره خواهد بود.
وی در ادامه نیز گفت : در اجرای مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد کرده و با جذب خیرین و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند.
در این طرح مساجد مرکز کمک و همیاری مردم می شوند و با توجه به نقش مهم ائمه جماعت در مساجد، این افراد به عنوان محور طرح در خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی خواهند کرد .
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهمئی گفت : در این طرح، امامان مساجد با مشارکت فعالان فرهنگی محله و استفاده از ظرفیت‌های موجود در محله،مسائل مهم را شناسایی و با هدف ارتقا کمی و کیفی خدمت‌رسانی مسجد به مردم، برنامه‌ریزی می‌کنند.
وی با اشاره به رسالت طلاب و روحانیون در جامعه اسلامی، بیان کرد: مهرواره اوج باید تبلور حضور مؤثر روحانیت و مساجد در جامعه برای رفع مسئله‌ها و گرفتاری‌ها باشد و در نتیجه حضور این عزیزان، مواسات به بهترین شکل ممکن اتفاق بیفتد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.