مسلم مختاری

جلسه ستادبحران درشهرستان بهمئی برگزارشد

عزم جدی مسئولان بهمئی برای تامین سوخت و برنامه ریزی جهت مقابله با حوادث احتمالی در بارندگی های پیش رو
کد خبر : 3302
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 11:57

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل از خبرگزاری صداوسیما ، فرماندار بهمئی در جلسه ستاد بحران این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان به منظور تامین سوخت مناطق روستایی، عشایری و برخی از خانواده هایی که فاقد گاز در شهر می باشند و همچنین آمادگی مقابله با حوادث احتمالی در بارندگی های پیش رو برگزار شد گفت : مدیران حوزه های مختلف باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مناطق روستایی و شهری در آستانه فصل سرما و زمستان صورت دهند.

حکمت الله سنایی با اشاره به اینکه برنامه ریزی لازم برای تامین سوخت در نقاط مختلف بهمئی صورت گرفته است افزود : برای برخی از خانواده های شهری که فاقد گاز هستند تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی همچنین از آمادگی ستاد مدیریت بحران این شهرستان در مواقع بارندگی و وقوع احتمالی سیلاب در معابر شهر و روستا خبر داد و از مردم خواست در این روزها از قرار گرفتن در معرض مسیل های آب و سیلاب خودداری کنند.

لطف الله ایرمی مسئول و مدیریت ستاد بحران شهرستان بهمئی هم در این جلسه به مراجعات مردمی برای تامین سوخت و نگرانی آنها اشاره کرد و گفت : باید از این پس برای تامین سوخت نقاط قوت و ضعف شناسایی و مشکلات مردم رفع شود.

هیبت الله جوانمرد بخشدار سرآسیاب یوسفی هم در این جلسه به مشکلات حوزه ی استحفاظی خود در زمینه تامین سوخت در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت : با توجه به افزایش شدت سرما در این مناطق نیازمند تامین و حمل سوخت به این مناطق هستیم.

علی کرم صدیقی فر هم به گستردگی منطقه ممبی و روستاهای بخش مرکزی اشاره کرد و خواستار رسیدگی هر چه بیشتر به این روستاها شد و گفت : این آمادکی وجود دارد که سوخت این روستا در نقاط مختلف بخش مرکزی تامین و ارسال شود.

احمدی نیک مسئول تعاون روستایی هم از آمادگی این نهاد برای تامین سوخت در فصل زمستان خبر داد و گفت : جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه نیست و مشکلات مردم در این حوزه ها رفع خواهد شد.

مسلم مختاری :خبرنگارصداوسیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.