داود طلوعی مطلق

جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی هفته دولت شهرستان بهمئی برگزار شد

در هفته دولت ۲۲عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان بهمئی انجام میشود
کد خبر : 39988
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 مرداد 1401 - 16:19

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی هفته دولت شهرستان بهمئی برگزار شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی هفته دولت گفت:در هفته دولت ۲۲عنوان برنامه مختلف در سطح شهرستان بهمئی انجام میشود .محمدی فرماندار شهرستان بهمئی با بیان اینکه :آغاز هفته دولت که یاد آور فدا کاریهای فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشورخدمتگذاری شهیدان رجایی و با هنر است را به شما عزیزان تبریک می گوییم. به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوهعلم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می باشد.

علت نامگذاری چنین هفته ای این است که دولت شهید رجایی، نخستین دولت مکتبی بود که در آن دوره بحرانی حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب، صادقانه اعمال کرد تا آن جا که جان خویش را بر سر آن نهادند.

همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامى که دولت یک دولت ارزشى و خدمت گزار باشد، پایدار خواهد بود.
امام خمینى (ره)؛ رهبر کبیر انقلاب، دورى مسؤولان ایران اسلامى را از رفاه و تجملات و ثروت ها، لطف الهى دانسته و مى فرماید:
« اگر یک حکومتى، ارزشهایش ارزشهاى انسانى، اخلاقى و اسلامى باشد (و) بخواهد خدمت به نوع خودش بکند و خودش را خدمت گزار بداند، قهراً ملت با اوست و قهراً یک قدرت خارجى نمی تواند او را تحت تاثیر قرار بدهد.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا مسئول بسیج ادارات و کارمندان و دبیر برنامه های گرامیداشت هفته دولت شهرستان بهمئی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت شهدای کارمند شهرستان بهمئی، افزود: با عنایت به لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر سالروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و روز کارمندان برنامه های متنوعی پیش بینی شده است.

وی به تشریح برنامه های بسیج ادارات و کارمندان شهرستان بهمئی در هفته دولت پرداخت و گفت: برگزاری همایش تجدید میثاق با آرمان های امام، رهبری و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، جریان سازی تبلیغی در دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی با تهیه و توزیع بروشور ،پوستر و بنر در سطح شهرستان ، ارسال پیامک تبلیغی و ترویجی درباره نقش کارمندان بسیجی در تحقق دولت اسلامی از جمله این برنامه هاست.
تجلیل از خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان جهاد و شهادت ویژه کارمندان شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: در این هفته از مدیران و کارمندان برخوردار از روحیه جهادی و انقلابی و پای کار تجلیل خواهد شد.
آشنا بیان کرد: برگزاری نشست های مطالبه گری اقشار جامعه با مسئولان دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی در قالب میز خدمت جهادی ، اجرای نشست های سبک ایرانی اسلامی و کارگاه های اصلاح الگوی مصرف، برگزاری نشست های تحکیم بنیان خانواده، ازدواج آسان و افزایش باروری و جلسات مشاوره و روانشناسی را نیز خواهیم داشت.

مسئول بسیج ادارات و کارمندان ابراز داشت: اعزام مسئولان و کارکنان دستگاه ها و نهادهای حاکمیتی به اردوها پیشرفت و آبادانی، اعزام گروه های جهاد سازندگی و محرومیت زدایی به روستاها و مناطق آسیب پذیر شهری و خدمت رسانی جهادی عمومی و تخصصی در مناطق محروم و کم برخوردار در هفته دولت توسط این سازمان اجرایی می شود.
وی برگزاری کارگاه های آموزش سواد رسانه‌ای، دوره های توانمند سازی و مهارت افزایی تربیتی مدیران، مربیان و سرگروه ها، راه اندازی پویش نذر خون و جمع آوری کمک های مومنانه (طرح شهید رجایی ) و توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان از دیگر برنامه های اجرایی این هفته است.

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.