۰ نظر
۱۷۷ بازدید

جلسه شورای اطلاع رسانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد/ استاندار جهاد تبیین از مؤلفه های مهم شورای اطلاع رسانی است/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی :افکار عمومی و جریان رسانه‌ای است آن توجه به امید آفرینی مورد توجه شورای اطلاع رسانی است

جلسه شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار برگزار شد.
کد خبر : 55349
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 9:09

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد جلسه شورای اطلاع رسانی استان به ریاست سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره ۲ استانداری برگزار شد.

درابتدای جلسه امین درخشان مدیرکل و فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان بابیان  نقش و اهمیت شورای اطلاع رسانی افزود: هدایت و راهبری افکار عمومی و جریان رسانه‌ای در استان و همچنین تقویت جریان رسانه‌ای استان از رسالت‌های شورای اطلاع رسانی است.

وی توجه به امیدآفرینی در جامعه را مطالبه جدی مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: ضمن توجه به نقد منصفانه و مطالبه به حق جامعه و مردم در رسانه ها آنهم در شرایط امروزی مورد توجه است مبارزه با یاس وناامیدی از راهبردهای دشمنان است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه نباید از نقش روابط عمومی سازمان ها و ادارات در سطح استان غافل شود افزود: عدم توجه به ساختار روابط عمومی ها و نبود برنامه و تخصص گرایی ذرروابط عمومی یک خلأ جدی در سازمانهای دولتی است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: در حوزه اطلاع رسانی نیاز به اقدامات هماهنگ و منسجم رسانه ای بامحوریت شورای اطلاع رسانی داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دور دوم سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت که به زودی انجام می گیرد، شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات ابر پروژه هایی هستیم که استان را از هر حیث متحول خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به تشریح نتایج طرح های شاخص انجام گرفته در سفر مهر ۱۴۰۰ رئیس جمهور به این استان پرداخت.

سید علی احمد زاده شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان از افتتاح نیروگاه ۱۷۶مگابایتی برق سد چمشیر توسط سرمایه گذار خارجی ساخته شده به علاوه آبگیری رسمی این سد و بهره برداری از شبکه انتقال ۳۵ کیلومتری برق که در طول ۲ماه و نیم به عنوان یک کار فوق العاده و جهادی انجام گرفته در گچساران خبر داد و اظهار داشت: شاهد افتتاح همزمان این سه پروژه هستیم که حاصل سفر نخست رئیس جمهور به استان است.

وی از احیای مجدد کارخانه قند یاسوج به نمایندگی از ۲۲ کارخانه کوچک و بزرگ دیگر که وارد مدار تولید شده اند به عنوان دیگر طرح های افتتاحی در سفر دوم رئیس جمهور به این استان نام برد که سبب بکار برگشتن مجدد هزاران کارگر بیکار در این استان شده است.

استاندار از در آستانه بهره برداری قرار گرفتن جاده ملی و تزانزیتی پاتاوه به دهدشت به عنوان یکی از طرح های مطرح کشور که تکمیل ان در این دولت در دست انجام است یاد کرد و اظهار داشت: مقدار کمی از کار یک تونل آن مانده که امیدواریم تا زمان سفر دور دوم این طرح هم آماده بهره برداری رسمی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برخی از طرح های زیرساختی و تحول زای تعریف شده برای آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی آنها در استان برای دور دوم سفر رئیس جمهور و هیات دولت اشاره کرد و افزود: قطعا با اجرای این طرح ها پیش بینی شده شاهد تحول اساسی و زیربنایی کم نظیر در استان باشیم .

احمدزاده یه یکی از آرزوهای دیرینه مردم این استان در حوزه ایجاد صنایع بزرگ در نفت و گاز بود اشاره کرد و گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات طرح های اقتصادی و صنعتی خوبی در این حوزه هستیم .

وی از کلنگ زنی ابر پروژه پالایشگاه گچساران در وسعت ۲۵۰ هکتار با اشتغال مستقیم حدود چهار هزار نفر خبر داد و گفت: این پروژه را به عنوان یکی از این طرح های زیرساختی و تحول زا در این سفر می توان نام برد که تجهیز کارگاه این پالایشگاه در حال فعال شدن است.

استاندار از پتروشیمی دشت آهوی چرام به عنوان دیگر پروژه که تولید اوره و آمونیاک خواهد داشت به عنوان دیگر پروژه ای نام برد که در دور دوم سفر رئیس جمهور کلنگ زنی خواهد شد و سه هزار شغل مستقیم ایجاد می کند.

احمدزاده از کلنگ زنی میدان گازی مختار بطول ۲۴۰ کیلومتر در عرض ۹۰ کیلومتر با عمق چاههای چهار تا پنج هزار متری به تعداد ۱۱حلقه چاه به عنوان دیگر ابر پروژه ای که گاز کشور را بمدت ۱۵سال تامین خواهد کرد نام برد که هزار و ۲۰۰ فرصت جدید شغلی ایجاد خواهد کرد .

وی از کلنگ زنی سد سقاوه به همراه چندین کارخانه در دیگر نقاط استان به عنوان دیگر طرحهای اساسی نام برد که زمینه ساز تحول استان خواهد شد.

انتظار استاندار از رسانه ها و تریبون های نماز جمعه استاندار در خاتمه از اهالی رسانه های ملی، محلی و ائمه جمعه و جماعات خواست که در راستای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری و کمک به روحیه امید و نشاط در جامعه از این اقدامات انجام گرفته و در حال انجام که در دولت انقلابی و جهادی سیزدهم در استان کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد گزارش دهی و اطلاع رسانی به مردم را داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.