مسلم مختاری

جلسه شورای ترافیک بهمئی به منظور ایمن سازی جاده های ارتباطی این شهرستان

 جلسه شورای ترافیک شهرستان بهمئی با حضور اعضاء شورا به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 58537
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1402 - 17:11

جلسه شورای ترافیک بهمئی به منظور ایمن سازی جاده های ارتباطی این شهرستان

 جلسه شورای ترافیک شهرستان بهمئی با حضور اعضاء شورا به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار بهمئی در جلسه شورای ترافیک و کمیسیون حفاری این شهرستان با اشاره به هزینه نمودن ۸۰ میلیارد ریال برای ایمن سازی جاده لیکک به بهبهان گفت : به منظور پیشگیری از تصادفات و افزایش ضریب ایمنی تردد با نصب جداکننده بتنی به طول ۵ کیلومتر و حفاظ خاکی جاده ارتباطی لیکک به شهرستان بهبهان در استان خوزستان ایمن سازی ‌شد.

علی محمدی با بیان اینکه ، در قالب این طرح مسیر‌های رفت و برگشت از هم جدا و این مسیر پر ترافیک، روانسازی شد افزود: با ایمن سازی و چهار خطه شدن این مسیر ضمن جدا سازی مسیر رفت و برگشت و همچنین روانسازی ترافیک از بروز تصادفات نیز جلوگیری می‌شود.

وی گفت: کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی و پایدار سازی آن ، نیازمند تلاش جدی و بی وقفه ، عزم همگانی و از همه مهمتر به کار گیری ساز و کار مدیریتی و برنامه ریزی دقیق و گسترده است.

فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه ، خیابان رهبری در شهر لیکک ، یکی از خیابانهای پر تردد شهر لیکک می باشد و از لحاظ ترافیکی از گذشته تاکنون مشکلاتی را برای شهروندان این شهرستان بوجود آورده است  افزود : به زودی با همکاری شهرداری لیکک ، اداره برق شهرستان ، پلیس راهور بهمئی ، به منظور کاهش بار ترافیکی و تردد راحت وسائط نقلیه ، به منظور جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای شهروندان  و رفع سد معبر  موضوع به صورت کارشناسی بررسی می شود و معایب و نواقص این خیابان مرتفع می شود.

بازسازی تابلوهای راهنمایی و رانندگی سطح شهر، خط کشی جاده ها ، نصب تابلو و علایم راهنمایی و رانندگی در مسیرجاده ها ، جابجایی تیرهای برق مزاحم  ، اجرای طرح ترافیکی جدید در سطح شهر ، خط کشی معابر داخل و خارج شهر ، ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی، ارائه آموزشها و اقدامات فرهنگی در راستای ارتقای فرهنگ ترافیک و هدایت ماشین‌های سنگین جهت تردد از مسیر کمربندی شهر   جهت جلوگیری از افزایش بار ترافیکی از مهمترین مصوبات این نشست بود.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.