آسیه مجیدی مهر

جلسه قرارگاه تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی برگزار شد.

بسیج به کادرهای انقلابی در دانشگاه، آموزش و پرورش و جامعه دسترسی دارد و باید برای تقویت نظام تربیتی خود از این ظرفیت نیز بهره‌مند شود؛ توانمندسازی هم باید با توجه به استعداد کادرهای مختلف انجام شود
کد خبر : 55046
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1402 - 10:55

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا: سروان پاسدار جهانگیر آشنا معاونت تعلیم وتربیت و دبیر قرارگاه تعلیم وتربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با تشریح اهمیت موضوع تعلیم و تزکیه، گفت: مهم‌ترین و مبنایی‌ترین قرارگاه ما در بسیج قرارگاه تعلیم و تربیت است که برگزاری این جلسه و تشکیل قرارگاه اهمیت این عرصه است.

وی افزود: باورمان این است مسیر تربیت نسل جوان مؤمن انقلابی پای کار، تنها از مسیر تربیت و تزکیه می‌گذرد و این وظیفه شبکه گسترده صالحین در کشور است که بدون تعارف یک ظرفیت بی‌بدیل و کم‌نظیر محسوب می‌شود و همه‌ شبکه فرماندهی و مدیریتی در سپاه و بسیج مقوم و تقویت‌کننده آن خواهد بود.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به اعضای قرارگاه تعلیم وتربیت گفت: این خط مشی تربیتی کار ساده‌ای نیست و پیاده‌سازی آن نیازمند برنامه‌ریزی مدون است؛ بسیج از علما جدایی ناپذیر است و با حوزه‌های علمیه ارتباط خوبی دارد و باید از این ظرفیت برای تقویت نظام تربیتی خود بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: بسیج به کادرهای انقلابی در دانشگاه، آموزش و پرورش و جامعه دسترسی دارد و باید برای تقویت نظام تربیتی خود از این ظرفیت نیز بهره‌مند شود؛ توانمندسازی هم باید با توجه به استعداد کادرهای مختلف انجام شود.

حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی و استاد یار قرارگاه تعلیم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با تأکید بر لزوم استعدادیابی از کادرهای بسیجی و ارزیابی آنها با برگزاری دوره‌های مختلف عنوان کرد: تعلیم و تربیت مهم‌ترین بخش سند راهبردی نیروهای بسیجی است؛ ما از نونهالان تا بزرگسالان هدف گذاری را برای اقشار مختلف داریم.

وی با اشاره به اینکه در پیاده سازی آموزش‌های تربیتی باید از روش‌های نوین و بومی استفاده کنیم، یادآور شد: از ظرفیت‌های فضای مجازی هم نباید غافل شد و در عین حال نسبت به آموزش استفاده صحیح از شبکه‌های مجازی ارائه شود؛ رفع شبهات و ابهاماتی که در فضای مجازی ارائه می‌شود نیز باید از سوی جوانان مؤمن، انقلابی و جهادی انجام بگیرد.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی: با اشاره به بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای تقویت نظام تربیتی بسیج ادامه داد: به دنبال این هستیم تا طرح شهید بهنام محمدی را در قالب همین نظام تربیتی ارائه داد و جای خودش را پیدا کند؛ مساجد، آموزشگاه‌ها و خانواده‌ها نیز باید با هم ارتباط مستمر و مفیدی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.