جهانگیرآشنا

جلسه کمیته اجرایی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی شهرستان بهمئی بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان بهمئی با همکاری آموزش و پرورش امسال زنگ گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس باید طنین انداز شود و شاهد حضور روایتگران این عرصه در مدارس باشیم.
کد خبر : 60076
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 18:14

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا جلسه کمیته اجرایی بسیج فرهنگیان و دانش آموزی شهرستان بهمئی برگزار شد.در ابتدای این جلسه سروان پاسدار جهانگیرآشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی پرداختند.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی ضمن عرض تبریک به مناسبت ماه ربیع اول گفت : یادآوری رشادت ها و فداکاری های رزمندگان و غیور مردان دفاع مقدس در هفته آغازین سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس وظیفه دینی ، شرعی و اخلاقی ماست و ما باید این ایثار طلبی وشهادت طلبی را به دانش آموزان وفرهنگیان یاد آور شویم.

وی گفت : بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان بهمئی با همکاری آموزش و پرورش امسال زنگ گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدارس باید طنین انداز شود و شاهد حضور روایتگران این عرصه در مدارس باشیم.

سرهنگ غلامی نژاد افزود : در حالی چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس را شروع خواهیم کرد که روز ۳۱ شهریور با غبارروبی گلزار شهدا ، شرکت در نماز جمعه ، فضاسازی مدارس، جهاد تبیین و مسابقه نقاشی ویژه مقطع ابتدایی با موضوع بیاد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های این هفته عنوان نمود

مسعود فرحبخش مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس خصوصا شهدای فرهنگی و دانش آموز از همکاری های مستمر مدیریت آموزش وپرورش و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با سپاه شهرستان تقدیرو تشکر نمود

ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده :‌شما موظفید این انقلاب را حفظ کنید و آنرا آراسته ، خالص ، سالم و به همان شکل که از شهدا تحویل گرفته اید تحویل حضرت ولی عصر (عج )‌نمایید ،گفت : انقلاب اسلامی امانتی است که باید مراقب بود خدشه ای به آن وارد نشود .

فرحبخش افزود:اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی آمادگی کامل جهت همکاری با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در برنامه های هفته دفاع مقدس را اعلام میکند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.