۰ نظر
۵۲۸ بازدید

جمعه خونین در پایتخت طبیعت/۶ کشته و ۲۰ مصدوم‌ در حادثه برخورد تریلر با ۱۴ خودرو در پلیس راه یاسوج شیراز

بعلت ترمز بریدن تریلر حامل میلگرد در پلیس راه یاسوج شیراز براساس گزارشات رسیده ۶ نفر کشته و ۲۰ نفر مصدوم شدند.
کد خبر : 55592
تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 15:43

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهکیلویه و بویراحمد از فوت ۴ نفر و مصدومیت ۲۰ تن در پی برخورد تریلر با ۱۴ خودرو در یاسوج خبر داد.

جهانبخش وحدت‌نژاد در گفت: ساعت ۱۰:۴۹ دقیقه امروز جمعه دوم تیر ماه ۱۴۰۲ در پی تماس تعدادی از مردم و اعلام گزارش حادثه رانندگی نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

به گفته وی، این حادثه تاکنون چهار فوتی و ۲۰ مصدوم بر جای گذاشته است، مصدومان توسط هفت دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به بیمارستان شهید جلیل یاسوج انتقال داده شدند.

وی اظهار کرد: احتمال اینکه فوتی‌های این حادثه افزایش پیدا کنند، هم وجود دارد.

سرهنگ حسین دانایا -رئیس پلیس راه استان کهکیلویه و بویراحمد- نیز درباره این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه تریلر اسکانیا قدیمی که بار میلگرد داشت، مقابل پلیس راه یاسوج به شیراز ترمز برید و ۱۴دستگاه خودروی سواری و برخی دستفروشان این منطقه را زیر گرفت.

وی افزود: این حادثه نزدیک پلیس راه یاسوج و شیراز به دلیل شیب تندی که وجود دارد، رخ داده است.

سعید جاودان سیرت که فرماندهی این حادثه را بر عهده داشت، در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا نیوز، اظهار داشت: هم اکنون مسوولان استانی، آقای هاشمی‌مهر، معاون سیاسی استاندار، مهدوی، فرماندار شهرستان بویراحمد و تعداد دیگری از مسوولان در بیمارستان حضور دارند.
وی گفت: در این تصادف زنجیره‌ای که در منطقه پلیس راه شیراز – یاسوج اتفاق افتاد، آمبولانس‌های اورژانس، هلال احمر و اتوبوس آمبولانس اورژانس در سریعترین زمان ممکن حضور و مصدومین حادثه را به بیمارستان شهید جلیل منتقل کردند.
جاودان سیرت گفت: در ساعت ۱۰ و ۴۹ حادثه زیرگرفتن چندین خودرو توسط تریلر در یاسوج، پلیس راه یاسوج_شیراز به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ یاسوج گزارش شد.
وی بیان کرد: بلافاصله پایگاه های اورژانس ۱۱۵ شماره ۵، ۴، ۳ ،۲ شهرک صنعتی، مادوان، اتوبوس آمبولانس، کد پشتیبان، هلال احمر و آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: ۴ نفر از این افراد در صحنه تصادف فوت کردند و یک نفر هم در بیمارستان که حال برخی از مصدومین نیز وخیم است.
جاودان سیرت گفت: مراحل درمان مصدومین به خوبی در حال انجام است و مردم اطلاعات را از منابع رسمی دریافت کنند.
به گزارش کبنا، معاون سیاسی استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، معاون درمان دانشگاه، فرماندار بویراحمد و تعداد دیگری از مسوولان مربوطه در بیمارستان شهید جلیل حضور پیدا کردند و فرایند درمان مصدومین را مورد بازدید قرار دادند.
رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفت: یک دستگاه تریلر در پلیس راه یاسوج به شیراز به سمت اکبرآباد ترمز برید و تعداد خودرو و عابران پیاده را زیر گرفت.
جهان بخش وحدت نژاد افزود: تصادف یک دستگاه تریلی با ۲۵ خودرو در جاده یاسوج به شیراز در صحنه چهار کشته و ۲۰زخمی برجای گذاشت که آمار فوتی‌ها در حال افزایش است.
وی با بیان اینکه خودرو‌ها به شدت آسیب دیده‌اند گفت: ترافیک سنگینی ایجاد شده اما با بهتر شدن شرایط مصدومان را به بیمارستان انتقال داده‌ایم.
وحدت نژاد عنوان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات چهار نفر فوت کرده‌اند اما وضعیت برخی از مصدومان وخیم اعلام شده است و احتمال افزایش تعداد فوتی‌ها وجود دارد.
در همین خصوص محمد رستمی_ مدیرعامل آتش نشانی یاسوج_ نیز با بیان اینکه تریلی از سمت بابامیدان به طرف یاسوج در محل تنگ کناره چندین خودرو و تعدادی از افراد را زیر گرفته است گفت: همکاران ما تاکنون موفق شدند که ۵ نفر از کشته شدگان را از داخل خودروها رهاسازی کنند و بنا به گفته شاهدان چندین نفر هم تاکنون مصدوم شده‌‌اند و ممکن است آمار تعداد کشته شدگان بیشتر شود.
بر اساس گفته‌های شاهدان عینی این تریلر از سمت گچساران به یاسوج (منطقه پلیس راه یاسوج – شیرازبه سمت اکبرآباد ) در حرکت بود که به دلیل ترمزبریدن کنترل خودرو از دست راننده خارج شد و این حادثه را در پی داشت.

اسامی ۱٠ نفر از مصدومین این حادثه به شرح ذیل است:

۱_ زینب رضایی
۲_آتنا گودرزی
۳_ نوید رضایی
۴_ سارا گودرزی
۵_ بهرام طاهری
۶_ امیر حسین کشتکار
۷_ صدف گودرزی
۸_ زینب اذر پیرا
۹_مجید جعفریان
۱۰_علی شفیعی

 

خبر درحال بروزرسانی است….

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.