داود طلوعی

حضور سر زده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در مدرسه شهید سلیمانی و تبریک روز معلم

همزمان با 12 اردیبهشت آغاز هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با حضور سرزده در مدرسه ابتدایی شهید حاج قاسم سلیمانی ، با اهدا شاخه گل، روز معلم را به معلمان تبریک گفت.
کد خبر : 51908
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 18:19

همزمان با ۱۲ اردیبهشت آغاز هفته معلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با حضور سرزده در مدرسه ابتدایی شهید حاج قاسم سلیمانی ، با اهدا شاخه گل، روز معلم را به معلمان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، سروان پاسدار جهانگیر آشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی گفت:امروز به همراه فرمانده محترم ناحیه و مجموعه همکاران در سپاه شهرستان به مناسبت روز معلم، با حضور در مدرسه شهید حاج قاسم سلیمانی حضور پیدا کردیم ، ضمن دیدار با معلمان و دانش آموزان، روز معلم را هم تبریک گفتیم و به این عزیزان گفتیم که همه ما قدردان تلاشها و زحمت های شما هستیم.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری معلمی واقعی بود که بر معنویت و روح افراد تاثیرات فراوانی گذاشت به طوری که هنوز هم آثار ایشان مورد استفاده محققان و پژوهشگران قرار می گیرد.

وی خطاب به فرهنگیان جوان این مدرسه گفت: هر کدام از شما با توکل بر خدا، تلاش و همت خودتان می توانید نسلی را تربیت کنید که در آینده نیروی های کارآمد این کشور باشند.

در ادامه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اهدا شاخه گل به معلمان، روز معلم را به این عزیزان تبریک گفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.