۰ نظر
۱۷۱ بازدید

داودطلوعی مطلق

محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی و گروه سفیران کریمه اهل بیت درشهرستان باشت/تلاوتهای فاطمی گروه سفیران اهل بیت باحضور پرشور مردم

محفل بزرگ انس با قرآن کریم با حضور قاریان بین‌المللی در باشت برگزار شد
کد خبر : 50014
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1402 - 16:41

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت، پرویز مددی گفت: محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و گروه سفیران کریمه اهل بیت از قم و با حضور پرشور مردم شریف شهر باشت در فاطمیه (س) برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام، گروه سفیران کریمه اهل بیت از قم با حضور قاریان نوجوان و بین المللی به اجرای قرائت قرآن ،تواشیح، ترتیل ، سرود ترکیبی و اذان گروهی و برنامه های متنوع دیگر پرداختند.

خوب پور معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ضمن اظهار خوشحالی از برگزاری این محفل قرانی ، به برنامه های گسترده فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت برپایی محافل قرانی در سراسر استان اشاره کردند و به اهتمام حوزه فرهنگ و هنر برای رشد و بالندگی ایمانی جامعه پرداختند و از حضور استاد علم خواه و قاریان نوجوان که از قم به استان سفر کردند تقدیر و تشکرکرد.

حجت‌الاسلام گنجه ای امام جمعه شهرستان باشت ضمن خوش آمد گویی به قاریان ومسولین حاضر در جلسه با بیان این‌که باید دید جامعه چه قدر از قرآن بهره‌ می‌برد گفت: مراقب باشیم در فضای این چنینی ترغیب را به جای تحمیل حاکم کنیم.

وی از رواج قرآن شنیداری، آسان‌سازی آموزش، تحسین و تشویق به عنوان راهکارهای برای ترویج زندگی قرآنی نام برد و تصریح کرد: همان‌گونه برای سایر کلا‌س‌ها هزینه می‌کنیم برای قرآن هم باید هزینه کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد  با تبریک میلاد مسعود امام حسن مجتبی (ع) و آغاز سال جدید، گفت: تلفیق بهار قرآن با بهار طبیعت اوقات مبارکی و فرخنده ای هست که مومنان توفیق درک آن را یافته اند.

حجت‌الاسلام عبودی به مساله حجاب و پوشش نیز اشاره داشت و گفت: مومنان باید در برابر بیگانه و نامحرم رعایت حجاب و عفت و تقوا را بنمایند تا انسجام ، استحکام  و گرمی خانواده بیشتر شود. وی درپایان از توجه مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی به برنامه های قرآنی تقدیر وتشکر کرد.

گفتنی است هنرمندان شهرستان باشت ایستگاه  و ورک شاپ نقاشی رمضان را دراین برنامه برپاکردند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.