۰ نظر
۴۲۸ بازدید

مسلم مختاری

خروش مردم بهمئی در محکومیت توحش اسرائیل

مردم بهمئی ، به دنبال جنایت وحشیانه شب گذشته رژیم غاصب صهیونیستی و بمباران بیمارستانی در غزه برای حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت این جنایت به خیابان آمدند.
کد خبر : 61943
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مهر 1402 - 13:24

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ پس از بمباران شب گذشته  بیمارستان معمدانی و شهادت کودکان فلسطینی، مردم ، مسئولان و دانش آموزان بهمئی امروز ، با شعار‌های مرگ براسرائیل، مرگ برآمریکا، مرگ بر رژیم کودک کش اسراییل، تنفر و انزجار خود را از این عمل وحشیانه و غیرانسانی اعلام کردند و از مراجع بین المللی خواستار محکومیت و محاکمه سران این عمل جنایتکارانه شدند.

تجمع کنندگان در این مراسم با ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، جنایت صهیونیست‌ها ، حمله و جنایت این رژیم غاصب را به بیمارستان غزه وکشتار مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

 در پی جنایت جنگی و حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم، دولت با محکومیت این اقدام، امروز را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

 همزمان با سراسر کشورمردم در شهرستان بهمئی هم ضمن محکومیت این جنایت در تجمعات مختلف خواستار برخورد جامعه جهانی با نسل کشی رژیم صهیونیستی شدند.

در جنایت شب گذشته اسرائیل ، که با هدایت آمریکا صورت گرفت این رژیم با بمباران بیمارستان المعمدانی بیش از هزار نفر را قتل عام کرد.

شرکت کننندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های انقلابی، از مردم مظلوم فلسطین حمایت و اقدام وحشیانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست در حمله به بیمارستان غزه را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع نهاد‌های بین المللی و کشور‌ها اسلامی در قابل این جنایت شدند.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.