۱ نظر
۵۴۵ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام تبریک به استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد

حل مشکلات مردم و حرکت در مسیر تحقق خواسته های مشترک و جمعی شهروندان نیازمند آرامش و امنیت و ثبات و نظم اجتماعی است.
کد خبر : 12445
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1400 - 10:10

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از نسیم رویش معاون هماهنگی و امور استان‌های جمعیت رویشهای انقلاب اسلامی پیام تبریک به استاندارجدید کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک، بیانیه ای صادر کرده است که متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسم الرحمن الرحیم
 برادر گرامی جناب آقای دکتر احمد زاده استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
با صلوات برمحمد و آل محمد ص و سلام و احترام
از طرف جمعیت رویشهای انقلاب  انتصاب جنابعالی را به عنوان استاندار دولت ایران قوی تبریک می گوییم و ضمن حمایت از این انتصاب، لازم دانستیم نکاتی را به عرض شما برسانیم.
همانطوریکه می دانید؛نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی و سکانداری ولی فقیه زمان بنیان گذاری شده است.
بیش از ۴ دهه از وقوع انقلاب قرن بیستم به نام انقلاب اسلامی می گذرد.این انقلاب علیرغم توطئه‌ های مختلف دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی با هدایت حضرت امام خمینی ره و جانشین برحقش مقام معظم رهبری پیچی های تاریخی سختی را طی کرده است؛که با پشتیبانی مردم نجیب و شریف وقهرمان ایران ، تاکنون علیرغم فشار مشکلات اقتصادی و… که دشمنان بوجود آورده اند؛توانسته است؛ اهداف خود را به منصه ظهور بگذارد.
جناب استاندار محترم
بدون شک نوشتن و خواندن مطالب دشوار نیست  اما شیوه بیان و نوع گفتار خیلی مهم است.
استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب دارای هیچگونه امکانات رفاهی در زمینه های آب ،گاز ، برق تلفن و جاده و…نبودبه لطف نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی توانسته زیرساخت‌های لازم را جهت توسعه به دست آورد. آنچه این استان دارد؛به لطف خدمات نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا و…بوده است.
درجوامع امروزی، اصلاح و تغییر سبک حکومت داری با لحاظ دیدگاههای نخبگان مختلف، یکی از عوامل مهم پیشرفت آن جامعه است،جوامعی می تواند پیشرفت کنند؛ که همیشه مسیر تحول را درست طی نماید و مسیر پیشرفت با مشارکت واراده عمومی امکان پذیر است.در مسیر تحول باید استراتژی و هدف وجود داشته باشد. از جمله اهداف کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت .
در این بین ابزار رسیدن به اهداف خیلی مهم است از جمله نیروی انسانی نخبه ، قوی و کارآمد و با تجربه و متخصص در امور مربوطه،پیشگام شدن در واکاوی آسیب های استان یک گام به جلو جهت پیشرفت است.
نیک‌ می دانید حل مشکلات مردم و حرکت در مسیر تحقق خواسته های مشترک و جمعی شهروندان نیازمند آرامش و امنیت و ثبات و نظم اجتماعی است.
هیچ جامعه‌ای با ایجاد بحران های تصنعی و تشنج زا به سرانجام نمی رسدبا وحدت نخبگان کار آمد و اعتماد سازی میان‌مردم و نخبگان می توان ثبات سیاسی و اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرد.
احترام به خواست و انتخاب ،اراده و حقوق مردم از جمله مسوولیت هایی هست که حکومت پذیرفته است. این امر مسوولیت حاکمان در سطح خرد و کلان را سنگین تر کرده است.
از جنابعالی به عنوان نماینده دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا داریم‌ ؛با نگاهی همه جانبه به مسائل استان ولحاظ دیدگاه‌های نخبگان مختلف به شکل عملی حساسیت هایی که در این رابطه وجود دارد؛ بالحاظ همه جریانات سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی استان به این این موضوع پاسخ مثبت دهید‌.
جمعیت رویشهای انقلاب اسلامی کشور به عنوان بازوی مشورتی ونظارتی ، همانطوریکه در انتخابات دوره سیزدهم و انتخاب آیت الله رئیسی تمام تلاش خود را جهت معرفی دولت ایران قوی معطوف نموده است ؛ آمادگی دارد تا با ارائه برنامه های کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت جهت توسعه استان و شهرستانها با ظرفیت‌ علمی و نیروی انسانی نخبه و متعهد و متخصص دولت ایران قوی را یاری دهد.
کریم افتخاری
معاون هماهنگی وامور استانهاو‌پهنه های جمعیت رویشهای انقلاب اسلامی ایران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

فاضلی چهارشنبه , 7 مهر 1400 - 21:40

احسنت احسنت طیب الله.