۰ نظر
۱۵۱ بازدید

خودباوری از برکات دفاع مقدس است

امام جمعه دهدشت گفت: خودباوری و شکوفایی استعداد ها از برکات دفاع مقدس است و ما از جنگ به خودباوری، عزت و ایستادگی رسیدیم.
کد خبر : 60618
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 17:50

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل صبح زاگرس حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در تبیین ابعاد دفاع مقدس و پیشرفت‌های حاصل شده در سایه امنیت گفت: امروز به لطف مجاهدت‌ها و ایستادگی‌های رزمندگان کار به جایی رسیده که جمهوری اسلامی در سازمان‌های مهم دنیا نقش آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه جنگ، کسب تجربه بود و ما تجربه نظامی نداشتیم، افزود: جنگ نعمت شد تا ایستادگی کنیم و میدان آزمون‌های عملی بود.

امام جمعه شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه دفاع مقدس رشد خلاقیت ها و دستیابی به پیشرفت های دفاعی مدرن بود، افزود: ملت ایران، یک ملت بصیر و هوشیار و همیشه در صحنه است که با مجاهدت‌های مجاهدین آن پیشرفت‌های مدرنی صورت گرفته است.

امام جمعه دهدشت با تشریح ایران قبل و بعد از انقلاب، عنوان کرد: قبل از انقلاب توان موشکی نداشتیم اما امروز تبدیل به کشوری شدیم که از موشک هایپر سونیک استفاده می‌کند و جز چهار کشور برتر دنیا در حوزه پهپاد شده، این‌ها همه برکات انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: خودباوری و شکوفایی استعداد ها از برکات دفاع مقدس است و ما از جنگ به خودباوری، عزت و ایستادگی رسیدیم.

امام جمعه دهدشت با اشاره به نقش دفاع مقدس در اقتصاد، بیان کرد: دفاع مقدس رشد خلاقیت های صنعتی در ملت بود، یکی از مهم ترین فضاهایی که بالندگی، خلاقیت و استقلال ایجاد میکند مسئله اقتصاد است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: یک روزی در کشور ما پزشک نبود اما امروز به جایی رسیده ایم که در دنیا جز گردشگری سلامت هستیم، اگر امروز بهترین پزشکان را داریم ماحصل دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس موجب تحریم اقتصادی شد، خاطرنشان کرد: اگر این تحریم اقتصادی صورت نمی‌گرفت امروز خودکفایی وجود نداشت و به این باور نمی‌رسیدیم که باید ایستادگی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.