۰ نظر
۲۶۸ بازدید

مسلم مختاری

پیام تقدیر و تشکر فرمانده جدیدناحیه مقاومت بسیج از مردم و اقشار مختلف شهرستان بهمئی

و بگو که بارالها مرا همیشه به هر جا روم به قدم صدق داخل و به قدم صدق خارج گردان و به من از جانب خود حجت روشنی که دائم یار و مددکار باشد عطا فرما
کد خبر : 19017
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 - 7:26

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنافرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج بهمئی از اقشار مختلف مردم ولایتمدار، شهید پرور، مهربان و مهمان نواز این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

متن پیام سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَقُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

و بگو که بارالها مرا همیشه به هر جا روم به قدم صدق داخل و به قدم صدق خارج گردان و به من از جانب خود حجت روشنی که دائم یار و مددکار باشد عطا فرما.

حمد و ثنا و شکر بی منتها مر پروردگاری را که دلالت کرد ما را بر شاهراه نجات، و هدایت نمود ما را به سوی آن چیزی که موجب علو درجات است. و درود نامحدود بر اشرف مخلوقات، و افضل اهل ارض و سماوات، حضرت محمد (ص) و اهل بیت او که محبت و موالات ایشان سبب قبول صلوات، و استجابت دعوات است.

به رسم ادب و احترام و قدردانی از محبت همه آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان بهمئی، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران،رزمندگان ،آزادگان،جانبازان و بسیجیان ،معتمدین ،متنفذین،ادارات و نهادها،روحانیت معظم و معزز ،نیروهای نظامی و انتظامی ،شورای محترم تامین و اداری شهرستان، دادگستری شهرستان، شورای اسلامی و شهرداری لیکک، رسانه های جمعی،نماینده محترم صدا و سیمای شهرستان، فرماندهان محترم نواحی مقاومت بسیج گچساران و کهگلویه ،فرمانده محترم پدافند هوایی ارتش بهبهان ، جانشین محترم تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی (ع) ،همکاران خودم در مجموعه سپاه ناحیه بهمئی و گردان امام حسین(ع) و همه عزیزانی که با حضور گرم و صمیمی خود در جلسه معارفه حقیر بعنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی باعث دلگرمی ما گردیده اند تقدیر و تشکرمینمایم.

جادارد از حسن توجه و اعتماد فرمانده محترم سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد سردار خرم دل ، جانشین سپاه فتح سردار مثنوی ، و معاونت بازرسی سپاه فتح جناب سرهنگ فرضی زاده ،مجموعه حفاظت اطلاعات و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان ک.ب نهایت تقدیر و تشکر را بعمل بیاورم.

در ضمن ازبرادر عزیز و بزرگوارم جناب سرهنگ محمدی فرمانده پیشین ناحیه بهمئی به سبب زحمات این برادر قدردانی کرده و آرزوی موفقیت در منصب جدید برای ایشان از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

خدایا چنان کن سرانجام کار          تو خشنود باشی و ما رستگار. 

والسلام
سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.