۱ نظر
۶۱۵ بازدید

دردسرها ، چالشها و عدم حمایت ها از تیم فوتبال شاهین بهمئی

دردسرها ، مشکلات و عدم توجه به تیم فوتبال زیر ۱۷ سال شاهین بهمئی به عنوان نماینده استان و شهرستان در کشور/صعود مقتدرانه برای اولین بار در شهرستان بهمئی به مرحله دوم لیگ کشوری

انتظار می رود مسئولان ، خیران ، مردم و بویژه اداره کل ورزش وجوانان اُستان در راستای حمایت فوری از این تیم مقتدر اقدام کنند
کد خبر : 27053
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 اسفند 1400 - 13:50

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین بهمئی یکی از باشگاه های موفق شهرستان و اُستان است که تاکنون از طریق تیم فوتبال زیر ۱۷ سال شاهین بهمئی ، افراد علاقمند ، توانمند ، فعال و جویای نامی را به رده های سنی مختلف به تیم های نوجوانان و جوانان کشور ، پیکان تهران ، مقاومت تهران ، نفت امیدیه ، فولاد خوزستان و دیگر تیم های کشوری فرستاده است.

این تیم که هم اکنون در لیگ فوتبال زیر ۱۷ سال کشور به عنوان تیمی موفق فعالیت دارد متاسفانه این روزه با مشکلات متعدد و بی مهری های زیادی مواجه هست و تاکنون علی رغم همکاری های کم و ناچیزی که با این تیم صورت گرفته ، اما مشکلات بزرگ آنها پا برجاست.
این تیم تاکنون بیش از ۲۰ بازیکن را راهی تیم های گوناگون لیک کشور کرده است و هم اکنون با صعود از دور اول ، با دو برد و یک مساوی بالاتر از تیم هایی همچون آلومنیوم اراک در صدر جدول قرار دارد.
گرچه در گذشته حمایت هایی توسط شهرداری ، شورای شهر لیکک از این تیم صورت گرفته است اما به نظر می رسد این کمک ها برای نجات این تیم کافی نبوده است.
مشکلات مالی متعدد، نداشتن وسیله نقلیه برای اردوها و برگزاری مسابقات ، عدم تامین هزینه ایاب و ذهاب برای مسافرت ، نداشتن لباس برای بازیکنان تیم ، زمین نامناسب تمرین ، نداشتن زمین برای برگزاری دیدارها و هزینه های جانبی سفر از بزرگترین و عمده ترین چالشهای این تیم مقتدر بهمئی است که نیازمند توجه هر چه بیشتر از این تیم و ورزشکاران این رده های سنی است.
طی ۳ ماه گذشته برای تامین مخارج این تیم ، بیش از ۵۰۰ میلیون ریال برای انجام بازی های دوستانه و مسابقات رسمی هزینه شده است که برای تامین نیازهای این تیم و گروه کافی نبوده است.

ورزشکاران این تیم از مسئولین شهرستان ، استان و بویژه اداره کل ورزش و جوانان استان خواستند که نسبت به پیگیری مجدانه و رفع این مشکلات اقدام کنند.

یعقوب جان افزا سرمربی ، حیدر جشانی مربی و صادق رحمانی مسئولیت این تیم ۲۶ نفره را برعهده دارند.
اغلب فعالیت های این تیم در داخل شهرستان و اُستان و نقاط مختلف کشور با هزینه های شخصی تامین می شود ، این در حالی است که تیم های رقیب شاهین بهمئی ، با دارا بودن بهترین امکانات ، زمین مناسب ، لباس مطلوب ، تامین ایاب و ذهاب ، غذای باکیفیت و مغذی ، وسایل نقلیه جهت سفر به مسابقات و دیگر امکانات ، با چنین مشکلاتی مواجه نیستند و با این همه امکانات و تجهیزات در رده ی پایین تری از تیم شاهین بهمئی قرار دارند.

انتظار می رود با همت مسئولان ، دست اندرکاران ، خیران و مردم شهرستان و اُستان ، این تیم که به عنوان نماینده استان و شهرستان در کشور عملکرد موفق و خوبی داشته است و تاکنون نتیجه های عالی را کسب کرده است ، با فراهم نمودن تجهیزات و امکانات لازم به آرامش لازم و موفقیت های بزرگ دست یابد و شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

جان افزا درپایان اززحمات قبادعسکری رئیس هیئت فوتبال شهرستان بهمئی که شبانه روز و  بادلسوزی کامل در کنار تیم هست وهمچنین از شهردار وشورای شهر ،اصحاب رسانه تقدیر وتشکرکرد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

      

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ali پنجشنبه , 19 اسفند 1400 - 11:24

کمک کنین