۰ نظر
۱,۰۹۳ بازدید

درسالروز شهادت بانوی آب و آفتاب(س) صورت گرفت

شهید خوشنام دفاع مقدس پس از استقبال مردم شهرستانهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با استقبال پر شورمردم یاسوج در محوطه استانداری کهگیلویه و بویراحمد آرام گرفت.
کد خبر : 66049
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 21:01

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، یکی از سه شهید خوشنام دفاع مقدس پس از استقبال مردم شهرستانهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد امروز با استقبال پر شورمردم یاسوج در محوطه استانداری کهگیلویه و بویراحمد آرام گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم تدفین و تشییع شهید خوش نام که صبح امروز یکشنبه ۲۶ آذرماه بر دستان مردم شهر یاسوج تشییع شد گفت : مردم استان چند روز میزبان شهدای گران‌قدر بودند شهدایی که خانواده‌ آنان منتظر بازگشتشان هستند، مردم در همه شهرهای استان با حضورشان قدردانی کردند ما نیز قدردان این مردم هستیم، اگر عزتی هست به دلیل وجود نازنین این شهداست، بخاطر شهدایی است که در نزد خدا منزلت دارند .

 

دکتر احمد زاده گفت: مایه افتخار است که چندین شهید گمنام در استان دفن هستند افتخار می کنیم یک چراغ هدایت از این به بعد در استانداری هست از این به بعد یک زیارتگاه در استانداری داریم قدر بدانیم جایگاه این شهید را حفظ کنیم، از شهدا بخواهیم دستمان را بگیرند، از کنارشان هم عبور کنیم نیم‌نگاهی به ما خواهند کرد، شهدا زنده هستند نگاه شان برای ما رحمت است.

لازم به یادآوری است شهدای گرانقدر با استقبال پرشور مردم لیکک، دهدشت، چرام، لنده، قلعه رئیسی، دیشموک و باشت از سه شنبه تا پنجشنبه تشییع شدند.

فاضل ریحان نسب پایگاه خبری عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.