۰ نظر
۲۲۹ بازدید

داود طلوعی مطلق

در دیدار فرمانده سپاه بهمئی با امام جمعه لیکک: عزت و اقتدار و موفقیت های سپاه به برکت و ولایت پذیری آنان است

خدمت به مردم یکی از اقداماتی که توسط سپاه به خوبی عملی شده است
کد خبر : 27856
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 23:01

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امام جمعه شهر لیکک در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی با اشاره به اینکه حجت الاسلام افروغی ، شجره طیبه بسیج وسپاه در حال رشد و ملت عزیز ایران از میوه های گوارای آن در عرصه های فرهنگی،اجتماعی،امنیتی، آموزشی، اقتصادی و خدمات گوناگون دیگر بهره می برند گفت : سپاه افتخار ما و عزت آفرین و خار چشم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

حجت الاسلام افروغی، با بیان اینکه، سپاه عزیز و قهرمان میراث دار مکاتبی چون مکتب امام راحل، مقام معظم رهبری و سردار شهید سلیمانی است افزود: عزت و اقتدار و موفقیت های سپاه به برکت و ولایت پذیری آنان است.

وی با بیان اینکه، خود را بسیجی می دانم و به بسیجی بودن خود افتخار می کنم افزود : از دوسانمان در سپاه بهمئی به جهت هماهنگی با دفتر امام جمعه و ستاد نماز جمعه برای اجرای برنامه ها و ارائه خدمات به شهرستان نهایت تشکر را دارم.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به اینکه خدمات سپاه در شهرستان بر هیچ کس پوشیده نیست و مردم راغب و راضی اند گفت: همینکه مردم جهت رفع مشکلات و گرفتاریها به سپاه مراجعه می کنند نشان از اعتماد و امید به سپاهیان هست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در این دیدار ، گزارشی از خدمات ارائه شده توسط نهاد مقدس را ارائه کردند و با اشاره به اینکه، هر کجا احساس کنیم مردم نیاز به حمایت دارند و یا خلٲی وجود داشته باشد با تمام توان و انرژی حضور پیدا می کنیم و امروز افتخارمان در کنار مردم بودن است گفت : همینکه مردم با شور و امید به سمت سپاه می آیند و سپاه را امین خود می دانند و خواسته های بحق و منطقی خود را مطرح می کنند تلاش و توان ما مضاعف می گردد و باعث می شود با رغبت و انرژی دو چندان به فعالیت و کار خود ادامه دهیم.

سرهنگ غلامی نژاد از تلاش ها و فعالیت های امام جمعه بهمـئی و همکاری و هماهنگی با سپاه تشکر کرد و گفت: قطعٲ هماهنگی ها وهمکاری ها و اجرایی برنامه های اجتماعی و فرهنگی به نفع مردم هست که تا کنون این هماهنگی ها و همکاری ها وجود داشت و ان شاءالله ادامه خواهد شد.

در پایان از پاسداران نمونه شهرستان تجلیل شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.