مسلم مختاری

در شهر لیکک بهمئی ؛ گشایش نمایشگاه مبلمان ، لوستر ، صنایع چوبی و دستی ، پوشاک ، موادغذایی، سوغات، هدایا ی ایرانی ، صنایع دستی و عرضه مستقیم کالا

نمایشگاه مبلمان ، لوستر ، صنایع چوبی ، پوشاک ، موادغذایی، سوغات، هدایا ی ایرانی ، صنایع دستی و عرضه مستقیم کالا  از سراسر کشور در شهر لیکک بهمئی گشایش یافت. (آغاز به کار کرد.)
کد خبر : 67001
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 21:18

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت بهمئی با اشاره به اینکه، با هدف  حمایت از تولیدات داخلی ، نمایشگاه مبلمان ، لوستر ، صنایع چوبی ، پوشاک ، موادغذایی، سوغات، هدایا ی ایرانی ، صنایع دستی و عرضه مستقیم کالا  از سراسر کشور در شهر لیکک بهمئی آغاز به کار کرد گفت: بازدید برای عموم شهروندان آزاد است و سوغات و هدایای ایرانی، پوشاک چهار فصل، فرش، تابلو فرش، لوستر ، مبلمان ، صنایع چوبی ، موادغذایی، صنایع دستی و لوازم خانگی با ارائه تخفیفات ویژه در این نمایشگاه عرضه شده است.

فرزاد دموری با اشاره به تخفیف ۲۰  تا ۳۰ درصد ی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه محصولات ۱۰ استان کشور در ۸۰ غرفه ، کالاهای تولیدی و سوغات خود را برای فروش عرضه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه ، در این نمایشگاه شرایط ویژه فروش  اقساطی  مبلمان  و تخفیف ویژه برای سرویس های جهیزیه نوعروسان نیز در نظر گرفته شده است گفت: این نمایشگاه از ۱مروز تا ۲۴دی ماه عصرها از ساعت ۱۴ تا۲۲ برپا و برای عموم آزاد است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت بهمئی  با اشاره به اینکه ، این نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به همت اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف بهمئی برپا شد ادامه داد: این نمایشگاه با هدف معرفی آخرین دستاورد‌ها و تبادل تجربیات در حوزه های مختلف برپا شده است.

دموری با بیان اینکه ، در این نمایشگاه ، انواع مبل‌های کلاسیک و راحتی وکالای خواب ومیز‌های غذاخوری و دکوراسیون داخلی منزل عرضه شده است ادامه داد: در این نمایشگاه ۱۰ تولید کننده داخلی کشور محصولات خود را به نمایش گذاشتنه اند.

این نمایشگاه از امروز (تا ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲) در محل مصلای حضرت امام رضا ع شهر لیکک دایر است و پذیرای علاقمندان خواهد بود.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.