۰ نظر
۸۵ بازدید

داودطلوعی مطلق

دعوت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ اهالی فرهنگ و هنر روایتگر تداوم حرکت با اقتدار انقلاب اسلامی خواهند بود

به مناسبت چهلمین و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی و تبلور شور، شعور و وحدت ملت همیشه بیدار ایران اسلامی، می آئیم تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ را تماشائی نمائیم.
کد خبر : 46848
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 0:12

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،امین درخشان مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد درپیامی ازاهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان جهت حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کرد متن پیام به شرح ذیل هست:

بسم الله الرحمن الرحیم

به مناسبت چهل و چهارمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی و تبلور شور، شعور و وحدت ملت همیشه بیدار ایران اسلامی، می آئیم تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ را تماشائی نمائیم.

بیست و دوم بهمن ماه سال ۵٧، شروع حرکتی بود که بعد از ۴۴ سال، همچنان ادامه دارد و روز تجلّی اتحاد ملّی و انسجام اسلامی و وحدت اقشار مردم است.

در این روز رگ‌های ملت جوشید و با نثار هزاران لاله پرپر از بهترین مردان و زنان این سرزمین، با رهبری‌های بنیانگذار انقلاب به ثمر نشست و اینک با هدایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و با همراهی مردم آگاه و بینا، این انقلاب بیش از گذشته بارور شده است.

اهالی فرهنگ و هنر نیز در به ثمر نشستن و گام های استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خالصانه کمر همت بستند و همواره در ثبت و ضبط جاودانگی ملت ایران با تولید آثار فرهنگی و هنری نقش بسزایی در همراهی با مردم برداشتند. اهالی فرهنگ و هنر این مرز و بوم، همچون سایر آحاد ملت، نقش بی‌بدلی در این انقلاب ایفا کرده‌اند و با پیوستن به رودخانه جوشان و توفنده انقلاب، همواره سهم خود را در به ثمر رسیدن آن ادا نموده‌اند.

اینک در آستانه راهپیمایی ٢٢ بهمن، این قشر فرهیخته و هنری، بار دیگر با حضور خود در عرصه عمل، ثابت خواهند کرد که دوشادوش ملت شهید پرور ایران اسلامی، همواره یاور و پشتیبان انقلاب بوده و روایتگر ادامه حرکت انقلابی کشور و استان خواهند بود. می آییم و همگام با خروش ملت ایران ، اهالی فهیم و فرهیخته فرهنگ، هنر و اصحاب رسانه استان کهگیلویه  بویراحمد در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن ماه حضوری پر رنگ و بانشاط داشته باشیم.

امین درخشان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

 

#ایران_ما

#کهگیلویه_بویراحمد

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.