مسلم مختاری

دعوت از مردم برای شرکت در یادواره شهید والامقام ستمی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی

 یادواره شهید غلامرضا ستمی در شهرستان بهمئی ، چهارشنبه صبح در دبیرستان متوسطه دوم که به نام این شهید والامقام نامگذاری شده است برگزار خواهد شد.
کد خبر : 64912
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 20:05

دعوت از مردم برای شرکت در یادواره شهید والامقام ستمی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی

 یادواره شهید غلامرضا ستمی در شهرستان بهمئی ، چهارشنبه صبح در دبیرستان متوسطه دوم که به نام این شهید والامقام نامگذاری شده است برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ مدیر دبیرستان متوسطه دوم شهید ستمی شهر لیکک با اشاره به اینکه ،  مراسم یادواره شهید والامقام غلامرضا ستمی روز چهارشنبه ۸ آذرماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۹:۳۰   دقیقه صبح در محل دبیرستانی که به نام این شهید والامقام نامگذاری شده است برگزار خواهد شد گفت: این مراسم با حضور خانواده معظم شهید ستمی ، دانش آموزان ، مسئولان ، مردم و گروه های مختلف برگزار خواهد شد.

بهادر اُمیدی اصل با بیان اینکه ، در این مراسم ویژه برنامه های مختلف فرهنگی وهنری با حضور سخنرانان ، مداحان و دانش آموزان اجرا خواهد شد افزود: انتظار می رود همه مردم ، خانواده معظم شهدا و دانش آموزان به منظور تجلیل از مقام شامخ این شهید بزرگوار در این مراسم حضوری باشکوه داشته باشند.

وی گفت: بسیجی و دانش آموز شهید غلامرضا ستمی در سال ۱۳۴۷ در شهر لیکک در خانواده ای متدین و مذهبی دیده به جهان گشود با شروع جنگ تحمیلی ۲ بار به مناطق عملیاتی اعزام گردید.

محمد جهانی معاون پرورشی و تربیتی دبیرستان متوسطه دوم شهید ستمی هم با دعوت از عموم مردم ودانش آموزان برای شرکت در این یادواره گفت: سردار آبداری فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۵ امام حسن مجتبی ع خوزستان به عنوان سخنران برنامه ، عباس کهزادی خواننده سرودهای حماسی و انقلابی ،  احسان وهاب نسب به عنوان قاری ، علی شکیبا زاده به عنوان مجری برنامه و به روایت گری یکی از همرزمان و هم سنگران شهید  در این مراسم به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

محمد جهانی با اشاره به اینکه این مراسم با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت  ، آشنایی با وصیت نامه شهدا ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اجرا می شود افزود: این برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ، آموزش و پرورش ، خانواده معظم شهید ستمی و هیئت فرهنگی مذهبی میثاق با شهدا برگزار می شود.

بسیجی شهید غلامرضا ستمی، در سن ۱۷ سالگی در منطقه فاو و عملیات والفجر ۸ به فیض عظمای شهادت رسید.

مسلم مختاری خبرنگار

 

سردار آبداری فرمانده تیپ نیروی مخصوص ۱۵ امام حسن مجتبی ع خوزستان

عباس کهزادی خواننده سرودهای حماسی و انقلابی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.