۰ نظر
۱۸۵ بازدید

مسلم مختاری

دعوت فرماندارشهرستان بهمئی ازعموم مردم جهت استقبال از پیکرپاک ومطهرشهید گمنام درشهرلیکک

همگان آموخته ایم که راه مقابله با ترفندها و دسیسه های جدید بدخواهان نظام اسلامی مان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان این مرز و بوم است
کد خبر : 20809
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 8:57

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا فرماندارشهرستان بهمئی طی ارسال پیامی ازعموم مردم جهت استقبال از پیکرپاک ومطهرشهید گمنام درشهرلیکک دعوت کردمتن پیام به شرح ذیل هست:

بسم رب الشهداء و الصدیقین
همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزارعاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود.
حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه)

سلام و درود بیکران خداوند متعال نثار ارواح طیبه دلاور مردانی از سلاله خون خدا باد که با بذل جان شیرین خود شجره طیبه انقلاب و نظام مقدس اسلامی را آبیاری نمودند.
همگان آموخته ایم که راه مقابله با ترفندها و دسیسه های جدید بدخواهان نظام اسلامی مان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان این مرز و بوم است و در همین راستا برگزاری یادواره‌های شهدا و پاسداشت خون پاکشان، در حقیقت تجلیل از ارزش‌هایی است که قشر جوان جامعه تشنه آشنایی بیشتر با آن هستند
بحمدالله در ایام حزن و اندوه اهل بیت علیهم السلام و در آستانه شهادت مادر رسالت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها  فضای شهرستان بهمئی با حضور لاله ای از تبار عشق و حماسه و ستاره گمنام به عرش خواهدرسید.

حال که این راست قامت همیشه جاوید تاریخ ما را در این برهه زمانی خاص به میهمانی فرا می‌خواند از عموم مردم بصیر، بیدار، انقلابی و همیشه در صحنه بویژه جوانان، علما،فرهیختگان و جامعه علمی و دانشگاهی دعوت میگردد تا در ویژه برنامه های استقبال وداع پیکر مطهر، آسمانی و سراسر نور شهید گمنام حضور پرشور و حماسی داشته باشند. تا زمانی که بصیرت مردمی و تمسک به شهدا و امام شهدا باشد و گوشمان به فرمان رهبری باشد، گزندی به کشور وارد نخواهد شد.

امید است امروزدوشنبه ساعت۱۹درمسجدصاحب الزمان شهرلیکک با حضور حماسی و کم‌نظیر در استقبال و وداع باپیکر مطهر و آسمانی شهید گمنام قدردان فداکاریها و رشادت‌های آنان باشیم.

علی محمدی
فرماندارشهرستان بهمئی

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.