داود طلوعی مطلق

جشن الفباوپایان سال تحصیلی دربهمئی

تجلیل از دو فرهنگی بهمئی به عنوان مدیران برتر در کشور و برگزاری جشن الفبای پایان سال به همت مدرسه ابتدائی غیر دولتی طراوت با حضور مردم و مسئولان صورت گرفت
کد خبر : 8339
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 18:20

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ؛ غلامعلی مویدی مدیر آموزش و پرورش بهمئی ، در مراسم برگزاری جشن  با اشاره به اینکه ، جشن الفبا به میمنت سواد آموزی و باسواد شدن نونهالان برای دانش آموزان کلاس‌های اول ابتدائی در روزهای آخر سال تحصیلی برگزار شد گفت : تغییر و ایجاد تنوع در برنامه‌های آموزشی و پرورشی مدرسه ، با نشاط سازی برنامه‌های مدرسه ، ماندگار و خاطره انگیز کردنِ اولین سال تحصیلی برای این دانش آموزان و والدین، تقدیر از زحمات یک ساله مسئولان مدرسه و معلم کلاس اولی‌ها، ارزش گذاری برای علم و علم آموزی و ایجاد محیطی صمیمی با حضور اولیای مدرسه و والدین از جمله اهداف اجرای جشن الفبا برای داشن آموزان پایه اول بود.

وی همچنین در جشن پایان سال کلاس اولی های مدرسه غیر دولتی طراوت شهر لیکک با اشاره به اینکه ، در این جشن باشکوه که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد ، دانش آموزان یک روز خاطره انگیز را تجربه کردند و ورود رسمی به مرحله آموزشی جدید را جشن گرفتند افزود: امسال در شهرستان بهمئی بیش از ۷۰۰ دانش آموز پایه اول ابتدائی و ۶۰۰ دانش آموز پایه ششم به پایه های بالاتر ارتقاء می یابند.

در این مراسم دانش آموزان با اجرای سرود و برنامه‌های متنوع و خواندن قرآن به صورت دسته جمعی برنامه های ویژه ای را به نمایش گذاشتند.
در پایان این مراسم از برترین های دانش آموزی و دو فرهنگی بهمئی که به عنوان مدیران مدارسِ برتر ایران (کشور ) شناخته شدند تجلیل شد.

جشن الفبا برای دانش آموزان پایه اول با حضور دانش آموزان کلاس اولی ، مدیر آموزش و پرورش بهمئی ، معلمان و برخی از اولیاء دانش آموزان برگزار شد.

مسلم مختاری
خبرنگار و نماینده صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.