۰ نظر
۲۲۴ بازدید

داود طلوعی مطلق

دو نمایش از کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شد

پنج گروه نمایشی از استان در بخش های صحنه ای و خیابانی در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای پارس در شیراز حضور داشتند و دو گره به جشنواره فجر راه یافتند.
کد خبر : 66767
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1402 - 22:27

 

به پایگاه خبری عصرآشنا: امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت؛ پنج گروه نمایشی از استان در بخش های صحنه ای و خیابانی در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای پارس در شیراز حضور داشتند.
درخشان گفت :هنرمندان تئاتر کهگیلویه و بویراحمد توانستند با کسب ۴ رتبه بازیگری، ایده و کارگردانی در بخش خیابانی و ۸ رتبه نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری زن و مرد، طراحی صحنه، طراحی لباس، بازیگری خردسال خوش درخشیدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در پایان گفت: نمایش تابوهای سیاه در قاب های مینیاتوری به نویسندگی پرویز جلیل نژاد و کارگردانی رضا وفانیا در بخش خیابانی از شهرستان بهمئی و نمایش لولیدن در آخرین خواب کسی که هرگز نخوابیده بود به نویسندگی حسن ذاکری و کارگردانی داود پارسا از شهرستان گچساران به دبیرخانه چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

بیست و هشتمین جشنواره تئاتر منطقه ای پارس در شیراز برگزار شد و دو نمایش از کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه چهل و دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.