۰ نظر
۱۴۵ بازدید

داود طلوعی مطلق

تکریم، دیدار و سرکشی از خانواده شهداء درشهرستان بهمئی به همت نهادهای انقلابی

از ۷ خانواده شهداء سرکشی و عیادت گردید
کد خبر : 8204
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 11:18

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر با برنامه ریزی کمیته امداد امام خمینی اداره ممبی،ناحیه مقاومت بسیج و بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان بهمئی از تعداد ۷ خانواده شهداء سرکشی و عیادت گردید .

محمد علی شجاعی رئیس کمیته امداد اداره ممبی هدف از این دیدارها را زنده نگهداشتن یاد شهدا ، تکریم و سرکشی از خانواده شهداء برشمرد و با اشاره به اینکه، بزرگداشت کرامت و منزلت خانواده شهدا و مقام شامخ آنان، از اولویتهای این نهاد مقدس است گفت : ادامه دادن راه شهداء و عمل به ارزشهای اسلامی افتخار بس بزرگی است ، که جز با پیروی از راه آنان میسر نمی شود.

سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی نیز از شهداء به عنوان طلایه داران امنیت، وحدت و عزت یاد کرد و با بیان اینکه این راه پر عزت همچنان ادامه دارد گفت : با همکاری نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران، مجموعه بسیج، بنیاد شهید و امور ایثارگران و کمیته امداد، سالانه مشکلات این قشر بررسی و از نزدیک مطالبات خانواده معظم آنان شنیده و پیگیری میشود.

سرهنگ محمدی با تاکید بر اینکه راه شهدا را برای همیشه ادامه خواهیم داد و دیدار با خانواده شهداء جزو برنامه های ماهانه ماست افزود: همیشه آرزو داریم که شفاعت شهداء شامل حالمان شود و این کار نیازمند پاک بودن و پاک زیستن است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.