۰ نظر
۱۸۸ بازدید

داود طلوعی مطلق

دیدار نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان با امام جمعه شهرستان بهمئی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از حمایتهای امام جمعه فهیم شهرستان از جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی نمود.
کد خبر : 41117
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 شهریور 1401 - 9:00

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی حجت الاسلام و المسلمین غفاریان نماینده وری فقیه در جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر از حمایتهای امام جمعه فهیم شهرستان از جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی نمود.
حجت الاسلام غفاریان ابراز امیدواری نمود و بیان داشت: با پیگیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و همه دست اندرکاران پروژه ساختمان اداری جمعیت هلال احمر شهرستان که قریب به ده سال می باشد نیمه کاره رها شده بزودی شروع و جهت بهره برداری در اختیار هلال احمر شهرستان قرار گیرد.
وی تصریح کرد : به دستور مهندس فلاحی دوست مدیرعامل استان تیمی کارشناسی جهت پیگیری های لازم در خصوص ایجاد پایگاه امداد و نجات جاده ای شهرستان اعزام گردید تا روند صدور مجوزات قانونی تسریع گردد و انشالله بزودی شاهد راه اندازی پایگاه جاده ای در شهرستان بهمئی باشیم.
در ادامه محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان از اقدامات جمعیت هلال احمر شهرستان در سیل اخیر و حمایتها و توجه ویژه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان از شهر‌ستان تقدیر و تشکر نمود.
حجت الاسلام افروغی افزود : جمعیت هلال احمر با توجه به شرح وظایفی که دارد در راستای خدمت به مردم و محرومین از هیچ کوششی دریغ ننماید.
وی اظهار داشت : یکی از مهمترین وظایف هلال احمر بحث آموزش همگانی می باشد که انشالله با برنامه ریزی مداوم نسبت به آموزش همه اقشار اقدامات لازم صورت پذیرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.