فاضل ریحان نسب

دیدار با خانواده شهدای شهرستان بهمئی در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان

در روزهای ابتدای سال نو و ماه مبارک رمضان توسط سردارکیامرث منصوری جانشین اداره امورایثارگران سپاه پاسداران و سردارنوشاد آبداری فرمانده تیپ 15 امام حسن مجتبی (ع) و سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی و جمعی از مسئولین شهرستان از خانواده‌های شهدا این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر : 69094
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 فروردین 1403 - 15:34

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ،سردار منصوری جانشین اداره امورایثارگران سپاه پاسداران،با حضور در گلزار مطهر شهدا ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا،و تجدید میثاق با آرمان‌های والای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراه سردار نوشاد آبداری فرمانده تیپ ۱۵ امام حسن مجتبی (ع) و سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی ،فرج دهبان نژاد رئیس اداره کار واموراجتماعی ،سالاری رئیس بنیاد شهید شهرستان بهمئی با خانواده‌های شهدا این شهرستان تجلیل کردند.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این دیدارضمن تقدیر و تشکر و خیر مقدم به سردار منصوری و سردار آبداری تصریح کرد: اینک در آستانه دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم بر خود وظیفه دانستیم تا قدر دان شما خانواده های معظم شهدا باشیم و به سهم خود بابت همه ایثارگری و فداکاری شما خانواده شهدا تشکر کرده و قدردان صبر، بردباری و خویشتن‌داری شما عزیزان هستیم.

وی خاطر نشان کرد: در طول سال دیدار با خانواده های معظم شهدا انجام خواهد شد و سعی میکنیم تا روز برگزاری کنگره ملی شهدا از همه خانواده های شهید تجلیل و سرکشی به عمل آید.

وی افزود: شهرستان بهمئی ۱۲۸ شهید والامقام را تقدیم به این انقلاب کرده است.

سردارکیامرث منصوری در این دیدارها گفت:دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای ما افتخار و موجب تجدید روحیه برای خدمت است.

سردارمنصوری در این دیدارها که در فضایی صمیمی برگزارشد،گفت:ماهرچه داریم از شهدا است ،خانواده شهدا وایثارگران در پیشگاه خداوند متعال مقام والایی دارند.

وی اظهار داشت:خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه این انقلاب کار بزرگی انجام دادند.

سردار منصوری به خانواده شهدا بیان کرد:‌ ما سلام مقام معظم رهبری و فرماندهی کل سپاه پاسداران به شما خانواده معزز شهدا را ابلاغ می کنیم، ایشان همواره بر دیدار با شما و پیگیری امورات شما تاکید دارند.

 

سردار نوشاد آبداری فرمانده تیپ۱۵ امام حسن مجتبی (ع) در این دیدارها با بیان اینکه ایثارگری جوانان برومند موجبات پیروزی و سربلندی کشورعزیزمان را در هشت سال دفاع مقدس و حفظ و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در پی داشته است، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا برای ما مسئولین بعنوان خادمین مردم موجبات قوت قلب است و عیادت والدین شهدا و تکریم آنان وظیفه‌ای دینی برای ما است.

وی خاطرنشان کرد: امروزه هرچه داریم و درسطح بین الملل کسب کرده ایم همه را مدیون خون پاک شهدا، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و از خودگذشتگی ایثارگران و آزادگان هستیم و هیچ شکی در آن نیست.

فاضل ریحان نسب : خبرنگار عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.