مسلم مختاری

دیدار با خانواده شهید چامی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی

امام جمعه ، کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی به همراه جمعی ازهمکاران ادارات شهرستان  با خانواده شهید چامی دیدار کردند
کد خبر : 19345
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1400 - 0:16

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ امام جمعه شهر لیکک ، در این دیدار با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند گفت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا است.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی ، با بیان اینکه ، شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام امری مهم و ضروری است افزود : حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهدا است و امروز قشر‌های مختلف مردم باید برای تحقق اهداف شهدا تلاشی مضاعف داشته باشند.
در این دیدار امیر مسلمی نیا از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی ، با بیان اینکه شهدا نماد استقامت و پایداری هستند گفت: وظیفه ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان است.
امیر مسلمی نیا گفت: طرح سه شنبه های تکریم در مرحله دوم شکوه مادری ، هر سه شنبه اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان و شهرستان با مادران شهید دیدار ویاد وخاطره شهدا را گرامی میدارند.
وی در ادامه سخنان خود دیدار با والدین شهدا را از نعمت های الهی برشمرد که انسان در این دیدار ها ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید با آرمانهای شهدا میثاقی دوباره می بندد.

در این برنامه که به همراه جمعی از مسئولین از جمله ؛ حجت الاسلام والمسلمین افروغی امام جمعه، مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صدا وسیما ، سید نصرت الله سالاری از بنیاد شهید ، فریدون مختاری ، خانم اکرم مختاری رابطین کانون های فرهنگی وهنری شهرستان و داود طلوعی مطلق از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی انجام شد از مادر شهید دیدار و ضمن ادای احترام با قرائت فاتحه یاد وخاطره شهید را گرامی داشتند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.