۰ نظر
۱۷۳ بازدید

داود طلوعی مطلق

دیدار رئیس دادگستری ،دادستان و جمعی از کارکنان به مناسبت هفته قوه قضائیه با امام جمعه شهرستان بهمئی

همین که مردم و افکار عمومی از دستگاه قضا راضی هستند جای امیدواری و خوشحالی هست و در خصوص پیگیری از جرم دست به دست هم دستم به دستگاه قضا کمک کنیم
کد خبر : 9128
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1400 - 10:24

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،در این دیدار حجت الاسلام علی سعیدی ریاست دادگستری شهرستان بهمئی با بیان اینکه هدف از تشکیل دستگاه قضا از اول انقلاب تا کنون خدمت به مستضعفان و محرومین بود و این کار هم صورت گرفت.
حجت الاسلام سعیدی  گزارشی از عملکرد دستگاه قضا در یکسال گذشته و بخصوص اجرای انتخابات ۱۴۰۰ ارائه داد پیروزی ملت ایران در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری را تبریک گفتند.
وی همچنین به خصوصیات بارز شهید بهشتی اشاره کرد و گفت: الگوی تمام عیار برای مذهبی بودن و رئیس دستگاه قضا بودن در ایشان وجود داشت.
حجت‌الاسلام افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران صدیق ایشان و صفات اخلاقی شهید بهشتی اشاره کرد و گفت:اخلاص در عمل و زهد ایشان که در کلام امام کاملاً بیان شده است و دو تا از ویژگی‌های شاخص شهید بهشتی یکی نظم بود که در کارها فوق‌العاده منظم بود و دوم کار تشکیلاتی کردن ایشان کاملاً مشهود است و باید در کارهای تشکیلاتی از ایشان الگو بگیریم.
حجت‌الاسلام افروغی بیان داشت:قانون اساسی یکی از مترقی ترین قوانین حاضر کشور و جهان هست که با شرعیت و متون دینی کاملاً سنخیت دارد و فراتر از اجتهاد معمول است که یکی از یادگاری های این شهید بزرگوار است و همچنین شورای انقلاب فرهنگی را ساماندهی کرد که امروزه خیلی به آن نیاز داریم.
افروغی  با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراها گفت: خیلی از جو منفی حاکم تحت تاثیر سیاست‌های غلط بوده است و حضور مردم پای صندوق های رای را باید به فال نیک بگیریم و بدانیم که این مردم در شرایط حساس و هر کجا که لازم بود به میدان آمدند نسبت به انتخابات درشهرستان از خیلی از مسئولین به خصوص دستگاه قضا ویژه داستان جوان که در واقع مرد میدان بود، موضع گیری های انقلابی، پشتکار، انگیزه ،وقت شناسی و وقت گذاشتن ایشان کاملاً مشهود بود.

امام جمعه شهرلیکک گفت:واقعا ممنون دادستان  هستیم همین که مردم و افکار عمومی از دستگاه قضا راضی هستند جای امیدواری و خوشحالی هست و در خصوص پیگیری از جرم دست به دست هم دستم به دستگاه قضا کمک کنیم بخصوص در نظام خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی، کاهش طلاق ،آموزش خانواده ان شالله که شاهد این باشیم شهرستان بهمیی به یک رشد فرهنگی بالایی برسد که چیزی بنام آسیب وجود نداشته باشد.
وی درادامه گفت:انتظار داریم عملکرد را به مردم گزارش دهیم به تخلفات انتخاباتی کاملاً رسیدگی شود و با افراد خاطی برخورد شود تا درس عبرتی باشد برای کسانی که اگر در سالهای آتی قصد تخلف و یا تقلب انتخابات و اخلال در نظم عمومی دارند جلوگیری شود و بدانند قانون محکمی وجود دارند ، محاکمه و مجازات می شوند.
در پایان هم به پاس زحمات و بزرگداشت هفته قوه قضائیه لوح سپاس و تندیس تقدیم ریاست دادگستری شهرستان بهمئی گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.