۰ نظر
۳۲۲ بازدید

مسلم مختاری

دیدار فرمانده سپاه فتح استان با خانواده شهدای امنیت در بهمئی

فرمانده سپاه فتح استان با خانواده شهیدان جاودانیان و شهید کاووس عبدی از شهدای مدافع امنیت در شهر لیکک و شهرک ولیعصر دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 61461
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 13:41
به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرمانده سپاه فتح استان در دیدار با خانواده شهیدان جاودانیان و شهید کاووس عبدی از شهدای مدافع امنیت در شهر لیکک و شهرک ولیعصر از توابع شهرستان بهمئی با گرامیداشت یاد و خاطره این دو شهید والامقام، و تقدیر از رشادت‌ها و ایستادگی این شهیدان و صبر و استقامت خانواده آنان گفت: ملت ایران همواره قدردان فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا، ایثارگران و خانواده‌های آنان است.

سردار خرمدل افزود: دیدار با خانواده شهدا افتخار و فرصتی مغتنم است که موجب تجدید روحیه برای خدمت می‌باشد و در این مسیر خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی انجام داده اند و ما مدیون خون این شهیدان هستیم.
وی با اشاره به اینکه، شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این نظام هستند و مدال افتخار آن‌ها بر تاریخ ایران اسلامی برای همیشه نقش بسته است گفت: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب‌تر و رفع مشکلات و نواقص احتمالی تلاش می‌کنیم.
بسیجی شهید داوود جاودانیان از گردان امام حسین (ع) تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد جمعه ۱۴ بهمن در حین انجام وظیفه در شمال غرب کشور به شهادت رسید.
شهید کاووس عبدی باغملک از شهدای امنیت در سال ۱۳۸۲ به شهادت رسید.
شهرستان بهمئی ۱۲۸ شهید به نظام وانقلاب تقدیم کرده است.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.