۰ نظر
۱۷۱ بازدید

داود طلوعی مطلق

دیدار مدیر جدید و کارکنان بنیاد شهید وامورایثارگران با فرماندار شهرستان بهمئی

مدیرجدید و کارکنان بنیادشهید وامورایثارگران شهرستان بافرماندار بهمئی دیداروگفتگوکردند
کد خبر : 35943
تاریخ انتشار : شنبه 18 تیر 1401 - 18:19

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا دیدار مدیرجدید و کارکنان بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان بهمئی با فرماندار  شهرستان انجام شد.
سید نصرت اله سالاری ابتدا ضمن عرض سلام و تشکر از حسن نیت فرماندار در همه زمینه ها نسبت به بنیاد شهید وامورایثارگران بیان داشت: بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره)بنیاد شهید افضل همه نهادهاست و خدمت به خانواده شهدا توفیقی الهی است که نصیب ما کارکنان بنیاد شهید گردیده و امروزه وظیفه ما صیانت از خون پاک شهیدان و ادامه راه آنان توام با روحیه انقلابی و جهادی و همچنین خدمت به بهترین و عزیز ترین قشر یعنی خانواده های معظم شهدا و جانبازان ، آزادگان ، ایثارگران است و ما کارکنان این نهاد انقلابی باید این فرصت را مغتنم بشماریم و در این راه از هیچ تلاش و کوششی فرو گذار نباشیم.
سالاری در ادامه مشکلات و معضلات مربوط به جامعه هدف و اداره را بیان و از فرماندار خواستند تا در این راستا نهایت همکاری لازم را داشته باشند .
محمدی فرماندارشهرستان بهمئی ضمن تشکر وخیرمقدم ازمدیرجدیدو کارکنان بنیادشهید  از زحمات و تلاشهای فروزی مدیر پیشین این اداره و آرزوی توفیق برای ایشان وهمچنین انتصاب  سید نصرت سالاری را تبریک عرض نمودند.

محمدی بیان داشت:تبریک به جهت مسئولیت سنگین و اما لذت بخش ، سنگینی بابت اینکه آدم هرچقدر کار بکند تا در برابر کاری که شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران انجام دادند نمی تواند ذره ای از گذشت و فداکاری آنها را جبران کنیم و لذت بخش به خاطر اینکه به بهترین قشر جامعه خدمت می کنید.

وی همچنین درپایان  بیان نمودند :در راستای خدمت بی منت به خانواده شریف و نجیب ایثارگران باتمام توان همراهی و کمک خواهم نمود تا توانسته باشیم رضایت خدا و شهدا را فراهم آوریم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.