۰ نظر
۱۲۵ بازدید

دشمنان در فضای مجازی دنبال انحراف جامعه ایثار گران هستند ولی غافل از آن هستند که جامعه ایثار گران اراه قوی تری دارند

داود طلوعی مطلق

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهکیلویه و بویراحمد با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهکیلویه و بویراحمد سپاه امین خانواده شهدا هست و افتخار میکنیم با این امین خانواده معظم شهدا تعامل داشته باشیم.
کد خبر : 28609
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 فروردین 1401 - 20:21

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهکیلویه و بویراحمد با فرمانده و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی دیدار داشته اند.
سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم به مجموعه پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و بنیاد شهید شهرستان به تعامل بسیار خوب بین سپاه و بنیاد شهید اشاره کرده اند.
سرهنگ غلامی نژاد با بیان اینکه ان شاء الله حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجموعه همکارانش را در این بازده زمانی مایه خیر و برکت برای شهرستان بهمئی باشد.
سرهنگ غلامی سپاه با تمام توانش مدافع حقوق خانواده معظم شهداء و ایثارگران هست.
وی افزود ما در مجموعه کارهای فرهنگی و یادواره های شهدا در سطح شهرستان تعامل بسیار خوبی باهم داریم و به لحاظ اجرای برنامه هاهیچ وقت خود را از همدیگر جدا نمی‌دانیم.
دکتر رضا پارسیان نژادمدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهکیلویه و بویراحمد افتخار میکنم که در مجموعه بسیج خدمت کرده ام و خود را متعلق به سپاه پاسداران و بسیج میدانم.

پارسیان نژاد از تعامل بسیار خوب بین سپاه و بنیاد شهید شهرستان بهمئی لذت میبرم و اصل کار هم باید به همین شکل باشد.

وی افزود دشمنان در فضای مجازی دنبال انحراف جامعه ایثار گران هستند ولی غافل از آن هستند که جامعه ایثار گران اراه قوی تری دارند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهکیلویه و بویراحمد افزود سپاه امین خانواده شهدا هست و افتخار میکنیم با این امین خانواده معظم شهدا تعامل داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.