۰ نظر
۱۵۸ بازدید

داوود طلوعی مطلق

دیدار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویر احمد با معاونین پرورشی شهرستانها و مناطق استان

مدرسه خاکریز اول جنگ نرم است و تیم پیشرفت مدرسه در این جنگ، هدفش تبدیل تهدیدات به فرصت هاست، گفت: این تیم برای برنامه های خود تقویم آموزشی دارد.
کد خبر : 52588
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 - 9:02

 به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه وبویر احمد در جمع معاونین پرورشی شهرستانهای استان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودن مسئله‌ی معاونت پرورشی در آموزش و پرورش، بسیار امر مهمّی است؛ پرورش خیلی مهم است و راه‌های پرورش هم راه‌های علمی مهمّی است.

مقام معظم رهبری در جای دیگری هم نسبت به اهمیت کار پرورشی با بیان اینکه؛ من بارها بر موضوع معاونت پرورشی تأکید کرده‌ام.
در قران کریم سه بار تزکیه مقدم بر تعلیم آمده است و فقط یکبار تعلیم مقدم بر تزکیه و آن یک بار هم به قول مفسرین بزرگ- اگر جلوتر آمده است- تقدم رتبی است و نه ذاتی و امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام ( لا میراث کالادب) بزرگترین میراث و سرمایه ماندگار و جاودانه نسل بشر را تربیت میداند و بدیهی است که در این مسیر سترگ و سرنوشت ساز بایستی با تمام توان و امکانات از دانش، آموزه ها و پیشرفت های علمی مبتنی بر وحی و تجربه بهره جست و استفاده نمود.

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار افزود: در مجموعه سازمان بسیج فرهنگیان ما با اجرای طرح تیم پیشرفت مدرسه به کمک آموزش و پرورش آمدیم و با یک تیم حداقل ۳ نفر و حداکثر ۵ نفر شامل مدیر مدرسه به عنوان مسئول تیم، دبیر تیم که نماینده معلمان با بیشترین محبوبیت و مقبولیت در بین معلمان مدرسه، معاون پرورشی، انجمن اولیاء مربیان و فرمانده واحد مقاومت بسیج مدرسه است و سایر معلمان به عنوان اعضای تیم محسوب می شوند.

بهمنیار ادامه داد: ما با این طرح به دنبال تقویت و جذب معلمان، پیشبرد ماموریت های مدرسه و تشکیل ساختار بسیج فرهنگیان در مدارس هستیم.

وی با بیان اینکه مدرسه خاکریز اول جنگ نرم است و تیم پیشرفت مدرسه در این جنگ، هدفش تبدیل تهدیدات به فرصت هاست، گفت: این تیم برای برنامه های خود تقویم آموزشی دارد.

مـسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: بسیج فرهنگیان بعنوان تشکل فراگیر انقلابی فعال در بدنه دستگاه مهم و سونوشت ساز آموزش وپرورش، با تغییر رویکرد چند سالی است که ماموریت اصلی خود را کمک به ارتقاء کارآمدی دستگاه آموزش وپرورش قرار داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.