۰ نظر
۲۵۸ بازدید

دیدار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهید محمدرضاداستان

ستون‌های جامعه اسلامی با ایثار و شهادت استحکام پیدا کرده و امروزه جریاناتی در صدد هستند تا به این فرهنگ غنی آسیب بزنند که حفظ وحراست از آن وظیفه‌‌ای همگانی برای تضمین آینده ایران عزیز است.
کد خبر : 44176
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آذر 1401 - 19:49

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منزل شهید محمد رضا داستان از شهدای والامقام دفاع مقدس ، ضمن دیدار با خانواده این شهید از پدر شهید تجلیل نمود.

سرهنگ بهمنیار در این دیدار، با تاکید بر تکریم خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، اظهارداشت: همه ما مدیون مجاهدت‌های شهیدان والامقام هستیم و اینکه امروز برای توسعه و پیشرفت کشور و تحقق ایران قوی تلاش می‌کنیم به پشتوانه رشادت‌های شهیدان برای امنیت و تمامیت میهن اسلامی است.

بهمنیار با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و قیاس آن با شهادت، افزود: امروز کشور و نظام مقدس اسلامی به عنوان امانتی گرانبها از شهیدان به دست ما سپرده شده و ما نیز بایستی در حفظ، حراست و بالندگی آن، هر آنچه در توان داریم را به میدان بیاوریم.

وی خاطرنشان‌کرد: ستون‌های جامعه اسلامی با ایثار و شهادت استحکام پیدا کرده و امروزه جریاناتی در صدد هستند تا به این فرهنگ غنی آسیب بزنند که حفظ وحراست از آن وظیفه‌‌ای همگانی برای تضمین آینده ایران عزیز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.