۰ نظر
۲۹۸ بازدید

با حضور فرماندار شهرستان بهمئی و جمعی از مسئولان؛

مسلم مختاری

دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدا در بخش سرآسیاب یوسفی و پیگیری مشکلات مسیرهای ارتباطی گلزار شهدا و ساماندهی قبور مطهر آنان

پیگیری مشکلات خانواده معظم شهدا، دیدار با آنان، رفع مسیرهای ارتباطی تا گلزار های مطهر و ساماندهی وضعیت مزار مطهر شهدا
کد خبر : 37770
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1401 - 23:38

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار شهرستان بهمئی که به منظور پیگیری مشکلات خانواده معظم شهدا، دیدار با آنان، رفع مسیرهای ارتباطی تا گلزار های مطهر و ساماندهی وضعیت مزار مطهر شهدا به بخش سرآسیاب یوسفی سفر کردند خواستار توجه جدی اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره راهداری، بخشداری با همکاری دهیاری ها برای رفع موانع موجود شد.

علی محمدی توجه جدی به این موضوعات در سه بخش سرآسیاب یوسفی، مرکزی و بخش ممبی را ضروری دانست و افزود : در تلاش هستیم که به صورت هفتگی و طی برنامه ریزی منسجم از خانواده های معظم شهدا در نقاط مختلف شهرستان دیدن کنیم و نسبت به پیگیری مطالبات و خواسته های آنان اقدام کنیم.

در این برنامه که با حضور فرماندار شهرستان بهمئی، رئیس بنیاد شهیدو امورایثارگران ، بخشدار سرآسیاب یوسفی ، رئیس اداره راهداری صورت گرفت، با هدف تلاش برای رفع مشکلات راه دسترسی به این قبور مطهر و ساماندهی گلزارهای ساماندهی نشده گلزار شهدای بخش سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی تصمیمات لازم اتخاذ شد و از نزدیک گلزار مطهر شهدای بخش سرآسیاب یوسفی در روستاهای کیمه و امیرالمومنین مورد بررسی قرار گرفت.

نصرت اله سالاری رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان ضمن تشکر از حسن نیت فرماندار و هئیت همراه گفت : امروز به برکت خون شهدا و ایثارگران، ایرانی آباد ، آزادو سربلند توام با آرامش و آسایش داریم و همه مدیون شجاعت ها ودلاورمردیهای این عزیزان است.

وی گفت : با عنایت به اینکه یکی از دغدغه هاو مطالبه بحق خانواده های معظم شهدا ساماندهی و دسترسی آسان به قبور مطهر فرزندان خود می باشد می طلبد تا با اراده راسخ ودر جهت پاسخ و تکریم بحق این قشر معزز از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیم.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.