۰ نظر
۸۸۷ بازدید

مسلم مختاری

راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان در شهرستان بهمئی

راهپیمایی گسترده و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم و دانش‌آموزان مناطق مختلف شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 63126
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 13:13

راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان درشهرستان بهمئی

راهپیمایی گسترده و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم و دانش‌آموزان مناطق مختلف شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار بهمئی در مراسم یوم الله ۱۳ آبان و در جمع مردم این دیار با گرامیداشت این روز مهم و تاریخی و اعلام انزجار از اقدامات غیرانسانی اسرائیل گفت: این روز بزرگ و حماسه‌ساز، هرساله یادآور طنین فریاد‌های آزادی‌خواهی و عدالت‌گستری و ظلم‌ستیزی بت‌شکن زمان خمینی کبیر، علیه استکبار و استبداد جهانی است.

علی محمدی با بیان اینکه، تسخیر جاسوسخانۀ آمریکا و شکست هیمنۀ پوشالی آمریکای جنایتکار و تروریست ‌پرور ، توسط دانشجویان مسلمان پیروخط امام، نام‌گذاری شد افزود: این اقدام به‌عنوان نقطه پیوند برگ‌های زرین تاریخ آزادگی ملت بزرگ ، جلوه‌گر تابلوی زیبا از رشادت، بیداری، خردمندی و عقلانیت، وحدت و همدلی است.

وی گفت: امروز و از ساعت‌های اولیه صبح، مردم مناطق مختلف بهمئی بار دیگر همبستگی و اتحاد خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حفظ ایران اسلامی نشان دادند و با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از «شیطان بزرگ» فریاد زدند.

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی هم با محکوم نمودن جنایات صهیونیست ها طی یکماه اخیر گفت: امروز مردم ولایتمدار بهمئی با حضوری گسترده در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ضمن محکومیت جنایات اسراییل غاصب در فلسطین ، با مردم مظلوم غزه ابراز همدردی و حمایت کردند.

حجت الاسلام غلامرضا زندیه با بیان اینکه، این بار هم ملت غیور در کنار سایر ملت شریف در جای جای ایران اسلامی ، با حضور حماسی و باشکوه خود در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ، مشت محکمی بر دهان استکبار زدند و ثابت کردند که گذر ایام ، روحیه استکبارستیزی این مردم را تضعیف نخواهد کرد و مردم عزیز ایران اسلامی هیچگاه از آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این مرز و بوم دست بر نخواهند داشت.

وی گفت: سیزده آبان روز استکبار ستیزی و روز مقابله با آمریکای جهانخوار است، روزی است که ملت ایران با قیام خود و لبیک به رهبر فقید انقلاب جمهوری اسلامی بساط غارتگری و جنایت رژیم فاسد آمریکا را از کشور عزیزمان ریشه کن کردند.

دانش آموزان و قشر‌های مختلف مردم در این راهپیمایی با در دست داشتن پرچم کشورمان و گروه‌های مقاومت و دست نوشته‌هایی از جنایات آمریکا در ایران ، شعار‌های مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

در راهپیمایی امروز مردم بهمئی بار دیگر اقدام وحشیانه رژیم اشغالگر اسراییل را نسل کشی مردم غزه، محکوم کردند.

اقشار مختلف مردم و دانش آموزان بهمئی در این مراسم ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم می‌کنند.

در بهمئی زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر، دانش‌آموز و دانشجو، متحد و همدل، با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و بنر‌های مرگ بر آمریکا حضور پرشوری در راهپیمایی امروز داشتند.

اجرای سرود و تئاتر خیابانی با محتوای استکبارستیری از جمله برنامه های دانش‌آموزان بهمئی در یوم الله سیزده آبان می باشد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ، شعار‌های “مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر ضد ولایت فقیه” سر می دهند. 

اقشار مختلف شرکت کننده در این راهپیمایی با شعار محوری نظم نو جهانی، با نسل آرمانی، با فریاد‌های لبیک یا خامنه‌ای در این راهپیمایی حاضر شدند. 

تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ رخداد‌های مهم روز ۱۳ آبان است.

مسلم مختاری خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.