داود طلوعی مطلق

روایتی خواندنی از جهادگران بسیجی که میدان خدمت برایشان فرقی ندارد/از ارائه خدمات متفاوت کرونایی تا ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی به مردم بهمئی

جهادگرانی در بهمئی هستند که با ارائه فعالیت های گسترده توانستند در حوزه های مختلفی به محرومان این شهرستان کمک کند.
کد خبر : 3371
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 - 17:49

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل از آوای ماغر بسیج نهادی مقدس و خدمتگزار است که از ابتدای شکل گیری تاکنون هر جا نظام نیاز به حمایت داشت،ورود کرد و می توان این فرزند انقلاب را از سرمایه های بزرگ و بی نظیر هر کشوری در سطح جهان دانست.

امام راحل(ره) با دستور تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی از دل مردم و مدیریت آن توسط خود آنها، درختی تنومند تقدیم انقلاب کرد که در برابر تمامی بادها، طوفانها و سیل حواث مقتدرانه ایستادگی کرده و سینه خود را برای مقابله با این طوفانها سپر بلا کرده است.

این نهاد مقدس مردمی در همه لحظات پس از انقلاب، پای کار خدمت به مردم ایستاده و در هر عرصه ای که لازم به حضور برای یاری بود،حضور دارد.

در گزارش امروز سراغ گروه  های جهادی رفتیم که در عرصه های گوناگون به بهانه های مختلف به دل محرومیت ها رفت و شبانه روز، در سرما و گرما برای خدمت به قشر مستضعف از هیچ کوششی دریغ نورزید.

گروه های جهادی شهید سلیمانی و شهید فتحی بهمئی در عرصه سازندگی، محرومیت‌زدایی، کمک‌رسانی به مناطق محروم، حضور در حوادث تلخ طبیعی نظیر آتش سوزی جنگل ها و مراتع، سیل،زلزله،آموزشی،فرهنگی و تربیتی خدمات ارزنده ای به مردم بهمئی به خصوص روستاهای محروم ارائه کرد.

سید صدراله آوری،مسئول این گروه های جهادی با بیان اینکه ما از اول با لبیک به فرمان مقتدای خود امام خامنه ای، جهت حضور در مناطق محروم و کار جهادی کار خود را شروع کردیم،گفت:در هر عرصه ای که به کمک ما نیاز باشد،دریغ نمی کنیم.

وی افزود:از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کنار مردم بودیم و با ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی،حضور در پایگاه های ایست و بازرسی،تست های ورودی شهر،تهیه و توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی،برگزاری نشست های هم اندیشی مقابله با کرونا و همچنین تهیه و توزیع کمک های مومنانه با حداکثر توان خود سعی کردیم گوشه ای از مشکلات را از دوش محرومین برداریم.

آوری با بیان اینکه تیم ما را بیشتر جوانان و نوجوانان تشکیل می دهند،افزود:هر چند به دلیل سن و سال کم توفیق حضور در ۸ سال دفاع مقدس را نداشتیم اما جوش و خروش این روزهای جوانان  بسیجی در گروه جهادی ما را به یاد آن دوران همدلی و اخلاص می اندازد که در مستندات روایت فتح به خوبی به تصویر کشیده شد.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از اعضای تیم ما در این ایام با خرید اقلام مورد نیاز نیازمندان به خصوص افراد کهنسال و تحویل درب منزل آنها، زمینه کاهش تردد در معابر عمومی و به تبع آن کاهش شیوع کرونا را فراهم می کند.

این جهادگر بسیجی گفت:فعالیت گروه ما شهرستان محور است و جوانان و نوجوانان بسیجی داوطلب و مشتاق به خدمت بهمئی، در تمام این ایام پر خطر کرونا از کمک به مردم دریغ نکردند و همواره پای کار و آماده به خدمت بودند.

آوری تصریح کرد: در ماه رمضان نیز به همت همین بچه‌ها و کمک‌های مردمی، تعداد زیادی بسته غذایی جمع آوری و بین خانوارهای نیازمند توزیع کردیم.

وی افزود: در کنار تمام این فعالیت‌ها از کار اصلی خود یعنی سازندگی هم غافل نماندیم و با کمک جوانان و نوجوانان بسیجی گروه ، در تعمیر و ساخت خانه و حمام و ایزوگام و عایق سازی منازل محرومین کوتاهی نکردیم و هم اکنون در روستاهای حوزه کفشکنان در حال احداث یک واحد منزل مسکونی برای یک خانواده محروم هستیم.

مسئول گروه  های جهادی شهید سلیمانی و شهید فتحی ادامه داد: نقش بسیج در تمام عرصه‌هایی که نیاز به حضور مردم است، پررنگ، امیدآفرین و موثر است.

آوری راز موفقیت تیم جهادی خود را توکل به خداوند متعال،همدلی،داشتن نیت الهی ،همت،اراده و پشتکار تک تک اعضا عنوان کرد و گفت:همه بچه های گروه با هم همدل و مهربان هستند و برادری و صفا بین اعضا موج می زند.

این جهادگر بسیجی در پایان گفت:هر چند محور اصلی خدمات گروه جهادی ما شهرستان محروم بهمئی است اما در هر نقطه از کشور که شرایط حضور برای ما فراهم شود،آماده ارائه خدمت به هموطنان هستیم.

تصاویر تکمیلی:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.