۰ نظر
۲۰۰ بازدید

داود طلوعی مطلق

رونمایی ازکتاب نسل های دانشگاهی ودانشگاه درایران

طی مراسمی در دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اهواز از کتاب نسل‌های دانشگاهی و دانشگاه در ایران به نویسندگی علیرضا تارا از بخش ابوالفارس رونمایی شد
کد خبر : 12755
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 - 8:36

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنادر ادامه رشد چشمگیر و روزافزون فرزندان ابوالفارسی در حیطه‌های مختلف، این‌ بار یکی دیگر از جوانان این منطقه توانسته است با تألیف کتابی دانشگاهی افتخارآفرینی کند.

طی مراسمی با حضور دکتر اسماعیل احمدی فر رئیس و دکتر نیک سرشت معاونت پژوهشی این دانشگاه و عصمت احمدیان مادر شهیدان فرجوانی از کارآفرینان نمونه استان خوزستان ، در سالن اجتماعات شهدای هسته‌ای دانشگاه از کتاب  نسل‌های دانشگاهی دانشگاه در ایران به نویسندگی علیرضا تارا رونمایی شد.

وی در این کتاب سعی داشته است تا با بررسی سیر تاریخی پیدایش دانشگاه و نسل‌های دانشگاهی و وضعیت آن در ایران، به نقش این نهاد در جهان امروز بپردازد ،شایان ذکر است که تاکنون مقالات متعددی در مجلات معتبر علمی از سوی این نویسندۀ جوان ابوالفارسی به چاپ رسیده است.

آ تارا در پایان این پیشرفت را مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود و حمایت و پشتیبانی دانشگاه شهرداری اهواز اعلام نموده و این افتخار را به خانواده و تمام مردم ابوالفارس تقدیم نموده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.