داود طلوعی مطلق

زمان برگزاری آزمون سنجش مهارت وتعیین صلاحیت حرفه ای درخوزستان اعلام شد

رییس اداره سنجش مهارت وتعیین صلاحیت حرفه ای اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان از ادغام آزمون هماهنگ مرحله ششم و هفتم و آغاز برگزاری آزمون سنجش مهارت کارآموزان این استان در تاریخ ۴ و۶ دی ماه سالجاری به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد
کد خبر : 3832
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 - 18:47

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا  به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان؛ محمد عنایتی راد اظهارکرد: توجه به وضعیت نارنجی برخی ازشهرها  وبرای حفظ  فاصله گذاری اجتماعی  آزمون مرحله هفتم در دو روز پنج شنبه و شنبه مورخ  ۴ و۶ دی ماه سالجاری برگزارمی شوند.

عنایتی افزود:گروه مراقبت وزیبایی وصنایع خودرو وگردشگری در روزشنبه ۶ دی  ومابقی گروه ها روز پنج شنبه ۴ دی ماه   مطابق ساعت مندرج در کارت ورود به جلسه کارآموزان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری آزمون ها به صورت دقیق در تمامی حوزه های آزمونی اجرا می شود و ضدعفونی و تب سنجی به صورت روزانه از تمامی کارکنان و شرکت کنندگان در آزمون ها انجام می‌گیرد.

عنایتی عنوان کرد: نتیجه آزمون از طریق پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای به آدرس www.portaltvto.com اعلام می شود و پذیرفته شدگان پس ازدریافت نتیجه و بر اساس برنامه زمانبندی شده جهت آزمون عملی معرفی می شوند و قبول شدگان نهایی گواهینامه بین المللی مهارتشان را دریافت می کنند.

عنایتی در پایان ضمن تقدیر از روسای مراکز و همکاران مجری برگزاری آزمون، بیان کرد: شرکت کنندگان در آزمون با ماسک وارد می شوند و  حداکثر مراقبت‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را در آزمونهای سنجش مهارت رعایت نمایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.