عکس العمل مقامهای کهنه کار سیاسی در آمریکا و کشورهای غربی و سایر کشورهای قدرتمند بلوک شرق(روسیه وچین) حکایت از یک اجماع نظر(شروع جهان پسا آمریکا ) دارد که جمهوری اسلامی سالهاست این اتفاقات را پیش بینی و آمریکا را به تاریخ انقضاء زودهنگام نزدیک دانسته است.

محمد علی آرمیده

ستونهای کاخ سفید در پی شبه کودتای شب گذشته به سختی لرزید

براستی در آمریکا چه خبر است
کد خبر : 4233
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 8:21

به گزارش سایت خبری عصر آشنا محمد علی آرمیده کارشناس مسائل سیاسی در یاداشتی نسبت به حوادث اخیر آمریکا واکنش نشان داد.


🔻درپی تسخیر یکی از مهمترین مراکز تصمیم گیری سیاستهای خبیثانه آمریکا علیه مظلومان جهان (ساختمان مجلس نمایندگان) ،ستونهای حاکمیت مستبد و زورگوی این کشور به شدت لرزید تا بار دیگر باور شود بی دلیل نبود که جمهوری اسلامی از مدتها پیش افول هوژمونی آمریکا را به خوبی پیش بینی کرده و تا رسیدن به ورطه شکست و نابودی وعده داده است.
براستی در آمریکا چه خبر است؟
۱- حکومتی که خود را بلا منازعه ترین و دمکراتیک ترین حاکمیت قلمداد می نمود بعد از ماهها نتیجه انتخابات عجیب خود را در میان اعتراضات و آشوبهای خونین با تسخیر مرکز اعلام نتایج و فرار نمایندگان از صحن کنگره و سنگر گرفتن بعضی دیگر در زیر صندلی در میان دود و آتش و غبار اعلام نمود تا نشان دهد فتنه های چندین ساله حاکمان آمریکا گریبانگیر خود آنها شده و دوستان غربی همان شرکای دیروز و امروز،اعتماد و اطمینان خود را تا حدودی زیادی از این کشور از دست داده و اعتبار کدخدا برای آنها بیشتر از همیشه خدشه دار شده است..
۲- روند برگزاری انتخابات آمریکا تا اعلام نتایج و اعلام مکرر و رسمی بالاترین مقام ارشد این کشور یعنی رئیس جمهور مبنی بر دزدی آراء و تخلف گسترده پرده از چهره واقعی این کشور برداشته تا حایی که طیف گسترده ای از مردم خود را که طرفدار نامزد مقابل بوده اند آدمهای کم عقل و احمق خطاب نماید پس روشن است این حاکمیت بطور کامل فاسد و دروغگو است..
۳- اشتهار شخص اول مملکت یعنی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا (ترامپ) به دروغگویی با میانگین هفته ای پانصد دروغ(طبق اعلام رسمی موسسه های روانشناختی آمریکا) نشان از بنیان مرصوص ین حاکمیت داشته که تاکنون در جهت منافع صهیونیست ها به حیات خبیثانه خود ادامه داده است ..
♦️عکس العمل مقامهای کهنه کار سیاسی در آمریکا و کشورهای غربی و سایر کشورهای قدرتمند بلوک شرق(روسیه وچین) حکایت از یک اجماع نظر(شروع جهان پسا آمریکا ) دارد که جمهوری اسلامی سالهاست این اتفاقات را پیش بینی و آمریکا را به تاریخ انقضاء زودهنگام نزدیک دانسته است.
ومکروا و مکرالله والله خیر الماکرین

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.