۰ نظر
۴۸۷ بازدید

جهانگیرآشنا

سرکشی پرسنل گردان ۴۹۱ امام حسین(ع) تیپ ۴۸فتح از خانواده معظم شهدا درشهرستان بهمئی

سرکشی و تکریم خانواده شهدا را رسالت سپاه و همه پاسداران  دانسته اند و سلام فرمانده محترم تیپ ۴۸فتح سردار حکمتیان راز را به خانواده شهدا رساندند.
کد خبر : 60865
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 6:20

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سرکشی پرسنل گردان ۴۹۱ امام حسین(ع) تیپ ۴۸فتح از خانواده معظم شهدای پاسدار دفاع مقدس در شهرستان بهمئی انجام شد.

در این سرکشی ها که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام گردید.

فرمانده  گردان ۴۹۱امام حسین شهرستان بهمئی سرگرد پاسدار علی محمد جوانمرد گفت: همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و ما در راستای یاد شهدا خدمت خانواده محترم شهدا رسیدیم.

جوانمرد: سرکشی و تکریم خانواده شهدا را رسالت سپاه و همه پاسداران  دانسته اند و سلام فرمانده محترم تیپ ۴۸فتح سردار حکمتیان راز را به خانواده شهدا رساندند..

وی افزود: ما دست بوس زحمات خانواده شهدا هستیم و امیدواریم همه ما در ادامه دادن راه شهدا موفق باشیم و از خانواده شهدا خواستند پاسداران این گردان را در راه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ادامه دادن راه این شهدای عزیز دعا فرمایند.

در پایان این دیدار و سرکشی ها لوح سپاس از طرف فرماندهی تیپ ۴۸فتح سردار حسن حکمتیان راز به خانواده محترم شهدا اعطاء گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.