۰ نظر
۶۴ بازدید

سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام درشهرسوق/امام جمعه شهر سوق در جمع فعالان قرانی؛ مردم قران را تنها در گورستان‌ها می‌خوانند

سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام درشهرسوق ندای قرآن را طنین انداز کردند.
کد خبر : 69413
تاریخ انتشار : شنبه 18 فروردین 1403 - 10:12

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،عبدالکریم عبودی بیان کرد:سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام درشهرسوق ندای قرآن را طنین انداز کردند.

امام جمعه شهر سوق گفت: متاسفانه برخی از مردم تنها قران را در گورستان‌ها و به هنگام مرگ عزیزان‌شان میخوانند که البته خوب است اما باید قران در همه جای زندگی بشر باشد.

حجت السلام کیانی در جمع فعالان قرانی ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت اجرای برنامه‌های قرانی در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: باید سعی در ترویج برنامه های قرانی مردم پسند داشته باشیم تا بتوانند با قران بهتر انس پیدا کنند .

وی ادامه داد: اگر در اجتماع مستمع علاقه به شنیدن نداشته باشد گوینده نیز از سخن گفتن دلزده میشود و نمیداند به چه شکل مطلب را ادا کند.

در ادامه نیز جان محمدخوب پورقایم مقام اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استقبال فراوان سوی مردم از گروه‌های قرانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فعالیت گروه‌های قرانی در استان  جریان ساز شد و این را به فال نیک می‌گیریم.
وی اظهار داشت:  گروه‌های قرانی در ۱۲ منطقه استان بیش از ۱۶برنامه برگزار کردند و در دهدشت و لنده نیز آخرین برنامه‌ها به سرگروهی استاد صاحب هنر اجرا میشود.
وی در پایان گفت: ما موظف به بسترسازی برای برنامه های قرانی هستیم و هرچه همراهی مردم بیشتر باشد محافل قرانی نیز پررونق تر هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.