داود طلوعی مطلق

سوگواره استانی عکس عاشورایی درشهرستان لنده برگزار میشود

دومین سوگواره استانی عکس عاشورایی باموضوع (تاسوعا،عاشورا،اربعین)درشهرستان لنده برگزار میشود.
کد خبر : 670
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 شهریور 1399 - 10:51

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ،اسماعیل زارعی گفت: دومین سوگواره استانی عکس عاشورایی باموضوع (تاسوعا،عاشورا،اربعین)درشهرستان لنده برگزار میشود.

اسماعیل زارعی رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده گفت: این سوگواره می‌کوشد جلوه‌هایی ناب از عشق و دلدادگی مردم استان در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله حسین علیه السلام را به تصویر کشیده و با گسترش فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جامعه و اشاعه وترویج فرهنگ عاشورایی تحکیم بخش پیوند بین دین و هنر و کمک به ارتقاء عکاسی و معرفی عکاسان استان باشد.

زارعی گفت:دومین سوگواره استانی عکس عاشورایی بااهداف سنت ها و آیین های عزاداری در شهر من (شامل: تاسوعای حسینی/ عاشورای حسینی/جلوه های ماه محرم در زندگی امروزی و منظر شهری/شام غریبان/مراسم تعزیه و شبیه خوانی/شیرخوارگان حسینی/کاروان های عزاداری/کودک و محرم/عاشورا و قداست آب / کاروان عاشورایی/ محرم و فرهنگ عاشورایی/محرم و فرهنگ حجاب و عفاف/ مسجد و محرم/ حاشیه مراسم هیات های عزاداری/عزاداری در تکایا حسینه ها و مساجد/عزاداری وپیشگیری از کرونا..شرکت در این سوگواره برای عموم مردم استان و عکاسان حرفه ای و آماتور آزاد است.

وی گفت:آخرین مهلت ارسال آثار:۳۰مهرماه ۹۹ می باشد که علاقمندان میتوانند آثار خود ره به شماره واتساپ۰۹۳۹۴۹۳۳۷۷۳ویا از طریق جی میل ershad@gmail.comhارسال نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.