داود طلوعی مطلق

سی و دومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

سی و دومین جشنواره تئاتر استانی از 25 تا 27 آذرماه در استان برگزار خواهد شد.
کد خبر : 3506
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آذر 1399 - 20:11

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، به نقل ازتئاتر کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی، دبیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سی و دومین جشنواره تئاتر استانی از ۲۵ تا ۲۷ آذرماه به صورت غیرمتمرکز در شهرهای یاسوج، سی سخت، گچساران و دهدشت برگزار خواهد شد.
محمدعلی پیرسبزی که در جلسه شورای سیاستگذاری سی و دومین جشنواره تئاتر استانی که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می گفت، ضمن قدردانی از هنرمندانی که دراین شرایط بیماری “کرونا ویروس” با رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام به تولید تئاتر نموده اند، افزود: تاکنون ۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۷ اثر توسط هیات انتخاب تایید و به دبیرخانه سی و دومین جشنواره تئاتر استان معرفی شدند.
دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجراهای جشنواره تئاتر به صورت زنده و غیرمتمرکز و در محل استقرار گروه‌ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
وی از آمادگی سالن های نمایش در شهرستان های یاسوج، سی سخت، گچساران و دهدشت جهت برپایی این جشنواره خبر داد و گفت : در پایان جشنواره، دو اثر بر اساس رای هیات داوران به جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.