۲ نظر
۲۰۶ بازدید

فاضل ریحان نسب

سی و هشتمین سالگرد شهادت بسیجی شهید عیوض محسن نیک با حضور مردم و مسئولان شهرستان بهمئی برگزار شد.

شهید عیوض محسن نیک در نوزدهم اسفند ،۱۳۴۸ در روستای رودتلخ از توابع شهرستان بهمئی به دنیا آمد. یکم اســفند ،۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شــهادت رسید.
کد خبر : 68757
تاریخ انتشار : جمعه 4 اسفند 1402 - 15:06

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا، این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام مجید آغاز سپس با اجرای گروه سرود ادامه داشت.

در این مراسم سردار خاضع از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به سخنرانی پرداخت و خاطرنشان کرد قدر و منزلت شهدا و ایثارگران از واجب الوجوب هست و هر چه نظام ما دارد به برکت خون شهدا هست.

کریم محسن نیک برادر شهید عیوض محسن نیک ضمن خیر مقدم به مدعوین از همه کسانی که در برگزاری این مراسم معنوی نقش داشتند تشکرو قدر دانی کرد و پس از بیان خاطره ای از شهید از مردم ولایت مدار شهرستان بهمئی خواست جهت استحکام هر چه بیشتر پایه های این نظام و ارج نهادن به آرمانهای شهیدان در انتخابات یازدهم اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با حضوری پر شور پای صندوقهای رای بیایند.

در ادامه این مراسم جهان طاعتی اصل همرزم شهید محسن نیک و راوی جبهه های جنگ به بیان رشادت‌ها و دلیری های شهید محسن نیک و نحوه شهادت ایشان پرداخت.

شهید عیوض محسن نیک در نوزدهم اسفند ،۱۳۴۸ در روستای رودتلخ از توابع شهرستان بهمئی به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهــه حضور یافت. یکم اســفند ،۱۳۶۴ در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش به شــهادت رسید. مزار او در روستای رودتلخ شهرستان زادگاهش واقع است.

خبرنگار عصر آشنا: فاضل ریحان نسب

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

حسین بش جمعه , 4 اسفند 1402 - 20:17

روح دایی شهیدم شاد

ناشناس شنبه , 5 اسفند 1402 - 6:57

روح همه شهدا شاد