برگزاری ششمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه بویراحمد

ششمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه بویراحمد به ریاست دکتر عسگری معاون امور اقتصادی استاندار، دبیری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و با حضور سایر اعضا برگزار شد.
کد خبر : 68628
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1402 - 14:27

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان؛ ابتدا دستور کار جلسه توسط دبیر جلسه مطرح و براساس دستور و وظایف هر یک از دستگاهها، برنامه عملیاتی آنها براساس هر یک از وظایف مورد بررسی قرا گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اظهار داشتند؛ کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان نسبت به بررسی و تدوین برنامه توسعه استان اقدام خواهند نمود و سپس جهت تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مطرح خواهد شد. وی گفت؛ در تدوین برنامه‌ توسعه باید به سازگاری میان برنامه و اسناد بالادستی، هماهنگی میان اهداف، هماهنگی میان ابزار، هماهنگی میان ابزار و هدف، هماهنگی بین بخش‌ها (حذف موازی کاری)، هماهنگی در توزیع جغرافیایی فعالیت‌ها، انعطاف پذیری و … توجه ویژه‌ای نمود.

شاهینی در این مورد گفت؛ ابتدا باید وضعیت موجود را ارزیابی، سپس اهداف کلی و اختصاصی تعیین و در مرحله سوم، فعالیت ها را تعیین و به بر آورد بودجه می پردازیم و در نهایت پایش و ارزیابی صورت می پذیرد.

دبیر کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان تصریح کرد؛ برنامه پیشرفت استان باید با رعایت اسناد بالادستی و با تاکید بر توسعه همه جانبه و متوازن و با رعایت اصولی همچون دانش بنیان بودن برنامه، تکیه بر توان بخش خصوصی و تعاون، شفافیت در تصمیمات و سیاست‌ها و امکان تحقق برنامه(واقعی بودن برنامه) و … تدوین می گردد.

در ادامه جلسه؛ ساختار اجرایی تدوین برش برنامه پنج ساله هفتم پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه و در اختیار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت. در پایان جلسه؛ موسویان، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت به بیان پیشنهادات و راهکارها در خصوص اجرای وظایف خود در کارگروه اقتصادی پرداخت.

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.